رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: دهه فجر امسال 180 برنامه شاخص در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و هنری در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۶۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 19 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی افزود: برگزاری آئین ها و همایش هایی همچون گفتمان های دینی و سرود ملی توسط یکهزار و 357 دانش آموز بخشی از برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه جشن «شب های فجر» نیز همچون سال های گذشته با محوریت دانش آموزان قشم برگزار می شود، ادامه داد: دهه فجر امسال به این آئین توجه ویژه ای شده است و پرمحتواتر و پررنگ تر از دوره های پیشین برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه سال گذشته 20 جشن در مدارس قشم برگزار شد، گفت: ارتقاء کمی و کیفی جشن های دهه فجر، یکی از مولفه ها و ویژگی های اصلی جشن های امسال است.

وی با بیان اینکه اجرای برجام و لغو تحریم های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران موجب پرشور شدن جشن های دهه فجر امسال می شود، تاکید کرد: همزمانی این دستاورد بزرگ با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نویدبخش آینده ای روشن برای کشور است.

حجت الاسلام غلامی افزود: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تدبیر دولت یازدهم، شاهد دمیده شدن امید در جامعه هستیم و با اجرای برجام آینده روشنی برای کشور ترسیم می شود.

شهرستان قشم در جنوب کشور با یکهزار و 725 متر مربع مساحت حدود 120 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار