حربه های ضدایرانی کاندیداها صرفا جنبه ژورنالیستی دارد که افراد برای رسیدن به قدرت راهی جز خوش رقصی در جهت منافع اسرائیل و لابی فعال آن مشاهده نمی کنند. زیراکه سیاست خارجی ایالات متحده در گروگان صهیونیست هاست.
کد خبر: ۱۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 20 January 2016

محمدرضا یوسفی تابناک ایلام::حربه های ضدایرانی کاندیداها صرفا جنبه ژورنالیستی دارد که افراد برای رسیدن به قدرت راهی جز خوش رقصی در جهت منافع اسرائیل و لابی فعال آن مشاهده نمی کنند. زیراکه سیاست خارجی ایالات متحده در گروگان صهیونیست هاست.

چندی پیش جمهوری اسلامی ایران موشک دوربردهوشمند عماد را آزمایش کرد که ویژگی کلی این سلاح راهبردی هوشمند؛ کنترل از لحظه پرتاب تا برخورد با هدف می باشد.که متعاقب پرتاب آزمایشی سر و صدا و هیاهو تبلیغاتی اش همانند غرش آن در جهان پیچید.

همانگونه که شاهد بودیم نماینده آمریکا در سازمان ملل؛ ایران را به نقض قطعنامه های اعلامی شورای امنیت متهم کرد و ایران را با پاسخ متقابل و تحریم تهدید کرد؛که چنین نیز شد. اما اندکی با صبر و شکیبائی از نوع امریکائی تحریم های موشکی ایران در دستور کار وزارت خزانه داری ایالات متحده قرار گرفت اما علنی نشد تا آزادی زندانیان و تبادل زندانی میان طرفین و مسدود شدن قلب راکتور اراک ...

و پیرو آن تحریم های جدید موشکی ایران نیز رونمائی شد و به سخنی اجرای برجام همانا و شعبده بازی اوباما همانا.

اوبامائی که از پیروزی دیپلماسی و گفتگو دم می زد حال می خواهد با وضع و اجرای تحریم های جدید در صدد هجوم و تخریب پایه های ساختمان نوپای برجام برآید.

دونالد ترامپ کاندید میلیاردر جمهوریخواه که چهره برافروخته و خشمگین اش تداعی بخش گانگسترها و گاوچرانان مکزیکی است به ظاهر مخالف برجام است اما او سعی دارد از این روزنه دل صهیونیست ها را بدست بیاورد و رای های الکترال کنگره را ازآن خویش کند.درحقیقت ترامپ فقط هیاهو می کند و با پارچه سرخ در زمین با گاوهای خشمگین اسرائیل بازی می کند و از این بیش کاری از دست او ساخته نیست.اگر پیش بینی ام درست باشد باعنایت به سوابق حضور ترامپ در کنگره و چهره شناخته شده اش او پرزیدنت آینده و آلترانتیو اوباما در کاخ سفید باشد.ظاهرا با ورود او به کاخ سیاه تداوم برجام زیرسوال رفته و به بقای آن شک...

اما در واقعیت چنین نیست حربه های ضدایرانی کاندیداها صرفا جنبه ژورنالیستی دارد که افراد برای رسیدن به قدرت راهی جز خوش رقصی در جهت منافع اسرائیل و لابی فعال آن مشاهده نمی کنند. زیراکه سیاست خارجی ایالات متحده در گروگان صهیونیست هاست.

جمهوری خواهان و تندروها در دوسال گذشته از هیچ چاره ای برای توقف برجام فروگذاری نکردند که با مقاومت دولت دموکرات به نتیجه نرسیدند.اما دوباره به دنبال تصویب لایحه ای با 60 رای درصدد پاتک به برجام بودند که با ضدپاتک دموکرات ها روبه روشدند و توافق نجات یافت.با اقدامات تشنج زای طرف غربی بر خشت و رگ های دیواری افزوده خواهدشد که بی اعتمادی نام دارد چه بسی این بنارفیع تر شده و فروریختن آن به آسانی میسر مباشد.

البته این دیواربی اعتمادی فرونمی ریزد و همچنان پابرجاخواهد ماند.

به هرحال بایست نگریست اوباما در سال آخر ریاست جمهوریش زحمات چندین ساله دیپلماتیک را به باد می دهد و موجبات سرور را برای رقیبان جمهوری خواه فراهم می کند.

یابا اهتمام بیشتربه تقویت و مشروعیت بخشی سازمان نوتاسیس برجام می پردازد و با دوری از دغل بازی های سلف و روسای پیشین خویش راهی دیگر را برمیگزیند.

این سوالی است که آینده به آن پاسخ شایسته می دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار