مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت: باهدف بهبود سطح کیفی تولیدات و با همکاری آژانس عکس ایران آثار عکاسان این استان در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی شرکت داده می‌شوند.
کد خبر: ۱۷۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 26 January 2016

به گزارشخبرنگار مهر،میر دولت موسوی صبح سه‌شنبه در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های کانون عکس انجمن سینمای جوان اردبیل تصریح کرد: هرچند در حوزه فیلم‌سازی اردبیل به یکی از قطب تولیدات کشور تبدیل شده است اما در حوزه عکس فعالیت ها کافی نیست.

وی افزود: در این استان استعدادهای بی نظیری در حوزه عکس وجود دارد که برخی توانسته در رقابت های بین‌المللی بدرخشد و بر همین اساس ساماندهی این تولیدات ضروری است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان با اشاره به ارتباط این مجموعه با بیش از ۴۰ هنرمند عکاس اضافه کرد: حوزه عکس نیازمند حمایت بیشتر است و بر همین اساس ما کانون عکس را راه اندازی کردیم و قرار است با همکاری آژانس عکس ایران برنامه هایی اجرا شود.

موسوی با بیان اینکه اهم این برنامه ها شرکت در نمایشگاه‌های عکس داخلی و خارجی و انتخاب عکس برگزیده ماه است، اضافه کرد: علاوه بر این برای فروش عکس هنرمندان جوان نیز برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به عضویت چهار هزار نفر در انجمن سینمای جوانان استان در خصوص وضعیت اشتغال هنرمندان عضو این انجمن گفت: تمامی عکاسان حرفه‌ای استان، کارشناسان سمعی و بصری ادارات، موسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه‌ها و ۹۰ درصد کارکنان صدا و سیما که در زمینه فیلم‌سازی فعالیت می‌کنند، اعضای انجمن هستند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان متذکر شد: در امر اشتغال زایی انجمن با نهادهای بزرگ برابری می کند و ما توانستیم برای سهم قابل توجهی از اعضا زمینه های اشتغال تسهیل کنیم.

موسوی به ضرورت حمایت مادی در کنار حمایت معنوی مسئولان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر هیچ اعتبار استانی برای انجمن اختصاص نیافته و ما حتی ساختمانی از آن خود نداریم.

وی افزود: با توجه به استعدادهای موجود و اقداماتی که در راستای هدایت این استعدادها صورت گرفته است، ضروری است نسبت به حمایت از هنرمندان اقدام شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار