رئیس قوه قضاییه
رئیس قوه قضائیه بابیان اینکه باید از اخلاق حرفه‌ای در فعالیت‌ها استفاده کرد، گفت: برخی به دنبال تخریب هستند اما با این اقدام راه به‌جایی نخواهند برد.
کد خبر: ۱۷۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 28 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله صادق لاریجانی در نشست مشترک با شوراهای اسلامی و رسانه‌های مازندران در پلاژ قوه قضائیه ساری با اعلام اینکه داشتن امامزاده‌های بسیار در مازندران نشان از علاقه مردم دارد، اظهار داشت: باید وجود امامزاده‌ها و تشکیل حکومت اسلامی در تبرستان را به فال نیک گرفت.

وی با اعلام اینکه باید چارچوب، اخلاق را به مردم‌سالاری دینی اضافه کنیم، افزود: بی‌بدیل بودن نظام جمهوری اسلامی به دلیل مردم‌سالاری دینی است.

وی با اعلام اینکه در جمهوری اسلامی مردم‌سالاری دینی بر اساس ارزش‌های الهی و دینی است، گفت: مردم‌سالاری دینی در چارچوب ارزش‌های الهی، دینی و اخلاقی یکی از بهترین ارکان جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله لاریجانی یکی از بی‌بدیل‌ترین نظام فلسفه سیاسی در دنیا را نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز صاحب قدرت و در منطقه حرفی برای گفتن دارد.

آیت‌الله آملی لاریجانی بابیان اینکه در هر موقعیت و مسندی که باشیم مسائل اخلاقی و ارزش‌های اخلاقی باید اصل باشد، افزود: تمام ارزش‌های اخلاقی و دینی باید حمایت شود و دولت جمهوری اسلامی موظف به انجام آن است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه مسئولان نظام نباید مسیرهای اخلاقی و ایمانی را از دست بدهند، گفت: رسانه‌ها کار بسیار دشوار در انتقال مطالب و داده‌های مؤثر دارند و کار قضاوت و قاضی همانند کار رسانه‌هاست، لذا اخلاق حرفه‌ای یک امر بسیار مهم است.

وی بابیان اینکه تمامی کشورها تحت سیطره آمریکا و اروپا هستند که سلطه استعماری دارند، تصریح کرد: غرب با همه قدرت خود نتوانست مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار