نماینده ولی فقیه در استان ضمن دعوت از همه اهالی روستا برای مشارکت در توسعه، اظهار کرد: باید با هم متحد و یکدل باشید و این موفقیت حاصل اتحاد شما روستائیان، مردم خیر و پر تلاش است.
کد خبر: ۱۷۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 31 January 2016
به گزارش روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان دنا در آیینی امروز با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری در استان و مهندس عباس بهشتی روی سر پزست فرماندار دنا، ایلخانی بخشدار مرکزی دنا و جمعی از اعضای شورای اداری، شورا ، دهیاران و معتمدین محلی کلنگ مسجد حضرت امام رضا(ع)روستای کریک از توابع بخش مرکزی دنا به زمین زده شد.
در این مراسم حضرت آیت الله ملک حسینی با بیان این که افتخار مسلمانان این است که پیرو پیامبر (ص) و فرزندان او هستند، اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمودند اگر کسی مسجدی بنا کند حتی به اندازه اتاقک کوچک، خداوند برای او خانه ای در بهشت می سازد.
نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از افرادی که مقدمات ساخت و ساز این مسجد را فراهم نمودند: در این شرایط اقتصادی هر کسی بخواهد کلام پیغمبر (ص) را اجرا کند باید حداقل یک میلیون هزینه کند لذا لازم است همه دست به دست هم دهند تا کمک حداقلی به مسجد شود و این فضا ی معنوی در کنارآستان مقدس بنا گردد.
از برکات این کلنگ زنی که با قدوم مبارک نماینده ولی فقیه انجام گرفت با استقبال و مشارکت جامعه خیرین مردمی و نهادهای دولتی بود که بعد از پایان آیین کلنگ زنی عملیات خاکبرداری آن آغاز شد.


213451179


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار