فرماندار ایوان گفت: انتخابات تجلی تحقق اراده ملت در حمایت از نظام اسلامی و یک فاکتور اساسی و ظرفیت مناسب برای اثبات اقتدار نظام اسلامی با پشتوانه مردمی است.
کد خبر: ۱۷۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 01 February 2016

فرماندار ایوان گفت: انتخابات تجلی تحقق اراده ملت در حمایت از نظام اسلامی و یک فاکتور اساسی و ظرفیت مناسب برای اثبات اقتدار نظام اسلامی با پشتوانه مردمی است.

به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی درخصوص انتخابات وحمایت ازنظام اسلامی اظهار کرد: آینده انقلاب در دستان مردم است لذا حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات و شرکت آنها در تعیین سرنوشت، نقش بسزایی در سربلندی ایران دارد.
وی افزود: انتخابات باید باعث صمیمیت و همدلی، اقتدار نظام و انسجام ملی شود بنابراین باید شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند با انتخاب اصلح زمینه سربلندی و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های بین المللی را فراهم کنند.
بسطامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند، تاکید کرد: در انتخابات ادوار گذشته مردم با حضور به موقع و گسترده خود نقشه های شوم دشمنان را علیه این نظام خنثی کردند.
فرماندار ایوان با بیان اینکه دشمن تمام تلاش و توان خود را گذاشته تا مانع از مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات شود، یادآور شد: نظام اسلامی بعنوان یک نظام مردم سالار از بدو پیروزی انقلاب تاکنون همیشه مردم را حامی و پشتیبان اصلی خود داشته است.
وی فراهم شدن شرایط برای مشارکت همه گروه ها و جناح ها در انتخابات پیش رو را در حضور حداکثری مردم موثر دانست و گفت: برگزاری انتخابات بعنوان مولفه اصلی اقتدار نظام اسلامی با مشارکت گسترده مردم، چشم دشمنان را کور و توطئه هایشان را خنثی می کند.
فرماندار ایوان همچنین با تقدیر از عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام در انعکاس عملکرد و خدمات دولت به مردم اظهار کرد: ایرنا ظرفیتی بالقوه برای دستگاه های اجرایی است تا از این طریق خدمات خود را به مردم معرفی کنند.
بسطامی افزود: در شهرستان ایوان با ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری که دارد با وجود تلاش مسئولان، خدمات دولت آن طور که شایسته است هنوز به مردم معرفی نشده که در این بخش نیاز داریم خبرگزاری جمهوری اسلامی توجه بیشتری به پوشش خبرهای این شهرستان داشته باشد.
وی با بیان اینکه رسالت کاری رسانه ها انعکاس مسایل و مشکلات مردم و خدمات ارائه شده دستگاه های اجرایی به مردم است، تاکید کرد: رسانه ها باید فارغ از مسایل سیاسی و جناحی به وظیفه خطیر خود که اطلاع رسانی درست است، عمل کنند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلا نیز در این دیدار گفت: ایرنا بعنوان رسانه نظام اسلامی همه تلاش خود را در دوره جدید بکار گرفته تا خدمات دولت و دیگر ارکان نظام به نحو مطلوب و درست به اطلاع مردم برسد.
مجید سلیمانی با بیان اینکه رعایت اصل بی طرفی در پوشش خبرها و دوری از مسایل سیاسی و جناحی راهبرد اصلی ایرنا است، خاطر نشان کرد: نقش رسانه ها در بیان مسایل و مشکلات مردم به مسئولان بعنوان پل ارتباطی بسیار موثر است.
وی یادآور شد: خبرگزاری جمهوری اسلامی در دوره جدید با بکارگیری خبرنگاران آزاد در هر شهرستان، آمادگی دارد نسبت به پوشش اخبار این مناطق اقدام کند ولی نیاز به همکاری و همراهی مسئولان دستگاه های اجرایی دارد.
شهرستان ایوان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار