با حضور فرماندار، روسای ادارات و مردم هنردوست مشگین‌شهر اولین جشنواره عکس پرتره انقلاب ۵۷ در مشگین‌شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۱۷۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 04 February 2016

افتتاح جشنواره عکس پرتره انقلاب۵۷ درمشگین‌شهر

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشگین‌شهر، سیدرضا موسوی دبیر جشنواره عکس پرتره انقلاب 57 در آئین افتتاح این جشنواره در مشگین‌شهر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر جشنواره عکس پرتره انقلاب 57 با شرکت بیش از 25 هنرمند عکاس مشگین‌شهری در این شهرستان دایر شد.

وی با اشاره به اینکه حدود 100 اثر به دبیر خانه جشنواره عکس پرتره انقلاب 57 رسید، گفت: 100 عکس هنری از عکاسان شرکت کننده در این جشنواره به دبیرخانه رسید که 30 اثر توسط هیئت داوران به بخش مسابقه راه یافته و در مراسم اختتامیه جشنواره به نفرات برتر جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود و این آثار در نمایشگاه نیز در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

دبیر جشنواره عکس پرتره انقلاب 57 تصریح کرد: از مهم‌ترین خلاقیت‌های این جشنواره ایجاد ایستگاه عکس انقلاب است و بازدید کنندگان می‌توانند در ایستگاه عکس انقلاب در فضای پلاتو توسط عکاسان مجرب در حال و هوای انقلابی عکس بندازند.

موسوی افزود: جشنواره عکس پرتره انقلاب به مدت 4 روز در تالار اندیشه و 2 روز هم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر برپا و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در افتتاح نمایشگاه عکس پرتره انقلاب بیان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی با مضمون انقلاب 57 در یادآوری حماسه فجرآفرینان دیروز برای نسل امروز جامعه بسیار تاثیرگذار است که امیدواریم هنرمندان این شهرستان در زمینه ایده‌های خلاقانه هنری با رویکرد ارزشی فعالیت بیشتری داشته باشند.

ابراهیم امامی با اشاره به راه‌اندازی موسسه فیلم‌سازی رویای خیاو هنر در مشگین‌شهر به سرپرستی سیدرضا موسوی گفت: با بهره‌برداری از موسسه هنر در زمینه کشف و پرورش استعدادهای هنری جوانان در زمینه هنر نمایش، تئاتر و سایر رشته‌های هنری گام‌های مفید و موثری برداشته می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار