کد خبر: ۱۷۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 06 February 2016
فرماندار گچساران با بیان این که روند توسعه همه جانبه گچساران با شتاب ادامه دارد، گفت: آسفالت معابر 48 روستای این شهرستان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم رحیمی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین برکات نظام برای مردم و فرصتی برای بازگو کردن خدمات ارزنده نظام و انقلاب است.
وی تکمیل پروژه حوزه علمیه خواهران، منزل امام جمعه و مصلی را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری اعلام کرد و گفت: 26 میلیارد ریال تاکنون برای تکمیل مصلی دوگنبدان هزینه شده است.
رحیمی با بیان اینکه فاز اول طرح فاضلاب دوگنبدان آماده بهره بهره برداری است ابراز کرد: 280 میلیارد ریال تاکنون برای تکمیل فاضلاب شهر دوگنبدان هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال 10 هزار انشعاب فاضلاب در این شهر راه اندازی خواهد شد.
فرماندار گچساران گفت: یکهزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی شهر دوگنبدان امسال اختصاص یافت.
وی گفت: این اعتبار در قالب تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض به ساکنان بافت فرسوده این شهر پرداخت می شود.
رحیمی اظهار کرد: شهر دوگنبدان چهار هزار و 500 واحد مسکونی بافت فرسوده دارد که براساس برنامه ریزی سه هزار و 700 واحد آن باید تا پایان سال 95 مقاوم سازی شود.
وی تصریح کرد: به هر یک از واحدهای مسکونی شهر دوگنبدان 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت و 60 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت خواهد شد.
رحیمی گفت: ارائه خدمات نظام اسلامی در شهر و روستاهای این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب بسیار چشمگیر است.
وی خدمات ارائه شده در حوزه ورزش، زیر ساخت های آب ،برق، گاز و تلفن، بهداشت و درمان، خدمات کشاورزی، آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و سایر بخش ها را بعد از انقلاب اسلامی چشمگیر عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار