کد خبر: ۱۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳ 07 February 2016

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر بیش از 95 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در این شهرستان با بیان اینکه توسعه خدمات به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است اظهار داشت: تلاش شده است تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم تا بتوانیم میزان رضایتمندی شهروندان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: افزایش جمعیت در این شهرستان می‌طلبد تا طرح‌های عمرانی و خدماتی بسیاری در ساوجبلاغ انجام شود که تحقق این مهم نیازمند تخصیص اعتبارات و برنامه‌ریزی‌های اساسی است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید کمبودها و نیازهای مردم را شناسایی کنند و بر اساس اولویت‌ها خدمات را ارائه نمایند افزود: مدیران در دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید این مهم را در دستور کار قرار دهند و با دیدارهای چهره به چهره و برنامه‌ریزی‌ها مسیر توسعه خدمات را در شهر با شتاب بیشتری طی کنند.

وی توسعه خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی را از مهمترین نیازهای این شهرستان عنوان کرد و گفت: امروز و در دهه مبارک فجر 95 پروژه خدماتی و عمرانی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که گامی مهم در جهت توسعه خدمات به مردم محسوب می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 5 هزار و 750 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته پالیزگیر بهره‌برداری از دو مدرسه، افتتاح 67هزار و 700 واحد مسکن مهر، پنج پارک و فضای سبز، سه واحد کشت گلخانه‌ای، دو خانه بهداشت و 29 پروژه بهسازی در روستاها از جمله پروژه‌هایی است که امروز در این شهرستان افتتاح شد.

به گفته وی سالن ورزشی، یک سالن آمفی تئاتر و میدان امام خمینی (ره) شهر جدید هشتگرد و ... از دیگر پروژه‌هایی بود که در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار