همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی ساخت درمانگاه شهر مهردشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از توابع بخش بهمن ابرکوه با کمک خیران و خودیاری شهروندان آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 08 February 2016

به گزارش تابناک یزد،رییس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه روز دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این درمانگاه با زیربنای 720 مترمربع دارای بخشهای پزشک عمومی ، داروخانه، آزمایشگاه ، دندانپزشکی و تزریقات خواهد بود.

احمد مختاری حسن آباد اظهار کرد: برای احداث ساختمان جدیدالاحداث پایگاه سلامت جامعه در این منطقه 10 میلیارد ریال هزینه می شود.
وی بابیان اینکه 60 درصد هزینه این طرح بهداشتی و درمانی توسط دولت تامین می شود اظهار کرد: دومیلیارد و 600 میلیون ریال آن توسط خانواده مرحوم حمید عباسی و بخش دیگر آن توسط خودیاری اهالی شهر مهردشت تامین شده است.
در این آیین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد باگرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و تبریک ایام الله فجر گفت: بطور جدی فرماندار ابرکوه ، امام جمعه و بخشدار بخش بهمن واعضای شورای اسلامی شهر مهردشت ودیگر مسوولان برای رشد و توسعه این شهر تلاش می کنند.
محمدحسین لطفی خاطرنشان کرد: برای شبانه روزی شدن درمانگاه شهرمهردشت پیگیری و تلاش خواهیم کرد.
بخش بهمن با 15 هزار نفر جمعیت و شهرمهردشت با هشت هزار نفر جمعیت دارای یک پایگاه سلامت جامعه و هشت خانه بهداشتی است .
شهر مهردشت در 155 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
شهرستان ابرکوه دارای یک بیمارستان 32تخت خوابی ، پنج مرکز بهداشتی ، 34 پایگاه سلامت جامعه ، یک باب آزمایشگاه مرکزی ، دو مرکز اورژانس جاده ای و یک اورژانس فورتیهای پزشکی 115می باشد.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار