کد خبر: ۱۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 08 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

  فرماندار شهرستان تکاب در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع اهالی روستای قینرجه از توابع بخش تخت سلیمان گفت: با اجرای برجام روند توسعه کشور و آبادانی مناطق محروم شتاب می گیرد.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تکاب، ایرج ثقفی فرماندار شهرستان تکاب در این مراسم باشکوه با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) افزود: دهه مبارک فجر یادآور رشادتهای مبارزان انقلابی در سرنگونی رژیم ستم شاهی است و گرامیداشت آن رسالتی همگانی است.

   ثقفی با تأکید بر حضور باشکوه همه اقشار مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن افزود: باید نشاط و امیدآفرینی در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا مردم نسبت به آینده انقلاب امیدوارتر شده و با حفظ وحدت و یکپارچگی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی که به برکت خون شهدا و صبر و استقامت ملت بزرگ ایران حاصل شده حضور حماسی داشته باشند.

   وی با اشاره به اقدامات دولت در بخش‌های مختلف تصریح کرد: در سایه هدایت مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت دکتر روحانی و استقامت و پایداری مردم با شکستن تحریم‌های ظالمانه توسط تیم مذاکره کننده هسته‌‌ای گشایش بزرگی در اقتصادی کشور حاصل شده است.

    فرماندار تصریح کرد: با اجرایی شدن برجام اجرای طرح‌های عمرانی در سال آینده در سراسر کشور شتاب می‌گیرد که این امر رونق و توسعه کشور را به دنبال خواهد داشت.

    نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات آینده افزود: مردم باید آگاهانه و با شناخت کامل برای انتخاب نمایندگانی قانونگرا و اصلح  درپای صندوق‌های رأی حضور یابند.

    وی با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در شهرستان افزود: طرح‌های خوبی در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرستان تدوین شده است که با اجرای آنها در سال آینده بستر مناسبی جهت توسعه شهرستان در سایر بخش‌ها نیز محقق خواهد شد.

    ثقفی در ادامه از معادن بعنوان یکی از پتانسیل‌های توسعه در منطقه یاد نمود و افزود: وجود معادن یک فرصت است و در شهرستان معادن فعال در راستای راهبرد مدیریت بدون پول، برای اجرای طرح‌های عمرانی به دولت کمک می کنند.

    فرماندار در پایان تصریح کرد: با بهره‌برداری قانونی و رعایت اصول زیست محیطی و حفاظت ازعرصه‌های طبیعی می‌توان از ظرفیت بالقوه  معادن در راستای بهبود اوضاع اقتصادی و اشتغال جوانان شهرستان کمک گرفت.

     در ادامه ‌این مراسم شیرمحمدی بخشدار تخت سلمیان  با تبریک دهه مبارک فجر به ارائه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی در بخش تخت سلیمان پرداخت.






مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار