نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تداوم و استقرار این نظام الهی همگی مرهون جانفشانی های شهیدان و خون پاک این عزیزان است که شجره انقلاب را سیراب کرده است.
کد خبر: ۱۷۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 09 February 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تداوم و استقرار این نظام الهی همگی مرهون جانفشانی های شهیدان و خون پاک این عزیزان است که شجره انقلاب را سیراب کرده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز سه شنبه در اولین آیین یادواره 22 کبوتر خونین بال آموزش و پروش شهرستان ایلام ضمن تبریک دهه مبارک فجر سالروز پیروی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا اجر اخروی دارد و در پیشگاه خداوند بزرگ و متعال امری پسندیده است.
وی افزود: تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی در 37 سال، مالامال از ایثار و فداکاری و ایستادگی ملت بزرگ ایران است که امروز بعد از گذشت این سال ها و با وجود همه توطئه های دشمنان نظام و انقلاب در اوج عزت و سربلندی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: اقتدار نظام و سربلندی این ملت در اثر ایستادگی، استقامت و از همه مهمتر رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
لطفی پیوند عمیق میان مردم و رهبری را رمز پیروزی نظام و انقلاب برشمرد و تاکید کرد: دشمنان انقلاب همیشه در تلاشند تا بین امت و امام و مردم و رهبری جدایی و تفرقه بیندارند اما هیچ گاه نتوانستند به این اهداف شوم خود دست پیدا کنند و امروزه این پیوند عمیق برای جهانیان ثابت شده است.
وی گفت: امروزه ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و رهبری های بی بدیل رهبر معظم انقلاب در اوج عزت، امنیت پایدار و ثبات سیاسی است به طوری که در مذاکرات هسته ای طرف های مقابل ناچار شدند در مقابل اراده ملت ایران اظهار عجز و ناتوانی کنند.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ترس رژیم صهیونسیتی از ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی های سوریه بر تروریست های داعش، رژیم نامشروع صهیونیستی احساس وحشت بیشتری کرده است.
لطفی یادآور شد: امروز ایران اسلامی دارای ثبات و امنیت است کشورهای اطراف ما بحران زده اند و بخاطر عدم ثبات سیاسی نامن هستند اما ایران هم خود ثبات و امنیت دارد و هم این مهم را برای کشورهای همسایه به ارمغان آورده است.
امام جمعه ایلام با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه و اهمیت حضور مردم اضافه کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور گسترده در این آیین اقتدار و عظمت انقلاب را به دشمنان نشان خواهند داد.
لطفی افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف ملی، وظیفه ای دینی و انقلابی است چون که چشم دشمن به این رویدادها دوخته شده و حضور و مشارکت پرشکوه مردم در این رویدادها، موجبات یاس و شکست آنان را فراهم می کند.
اولین یادواره 22 شهید آموش و پرورش شهرستان ایلام روز سه شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان محلی و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار