در حالی که تا زمان تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 10 روز زمان باقی است، تعدادی از این نامزدها در حوزه های انتخابیه خود دفتر ارتباط مردمی راه اندازی کردند.
کد خبر: ۱۷۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 10 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، طبق گزارش ها از کانال حامیان نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران، تاکنون ستاد ارتباط مردمی عادل روحی، علی زارعی، علی اصغر یوسف نژاد، حمیرا حبیبیان، علی روحی،مهدی برزگردر شهرهای ساری، میاندرود ؛ نکاء؛ بهشهر و گلوگاه راه اندازی شد.


همچنین دفاتر ارتباط مردمی نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز این روزها به نسبت قبل فعالتر شده و روزانه تعداد زیادی از حامیان این نمایندگان نیز برای سخنرانی در امکان عمومی از این افراد دعوت می کنند.


در هفته جاری به مناسبت دهه فجر تعداد زیادی از این نمایندگان سخنران مراسم جشن و شادی اغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد شهری و روستایی هستند.


اگرچه ستاد انتخابات مازندران هرگونه فعالیت انتخاباتی را پیش از شروع رسمی و قانونی زمان تبلیغات از 29 بهمن ماه سال جاری ممنوع اعلام کرده، ولی تبلیغات رسانه ای به خصوص فضای مجازی این نامزدها با شور و حرارت زیادی ادامه دارد.


براساس گزارش ستاد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری تاکنون 10 مورد تخلف انتخاباتی در این استان گزارش شده است.


در مازندران برای 12 کرسی مجلس شورای اسلامی 169 نامزد حدود 47 درصد از داوطلبان انتخابات مجلس در این استان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار