شامگاه چهارشنبه؛
تابناک: مراسم گرامیداشت 22 بهمن در شهر کاشان با سخنرانی سردار دقیقی، مشاور فرماندهی کل سپاه، در مسجد باب الحوائج این شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، همزمان با روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم‌های مختلفی در شهرها و روستاهای کشورمان برای پاسداشت مبارزان انقلابی آحاد مردم در حال برگزار است که عمده هدف این مراسم‌ها تبیین مواضع و اهداف انقلاب اسلامی در شرایط حساس کنونی است.

شهر کاشان یکی از شهرهای مهم ایران در دوران انقلاب اسلامی و مبارزات آن دوران بود به طوریکه این شهر یکی از پایگاه‌های حساس مبارزاتی در این زمان به شمار می‌رفت.


نقش علما، کسبه، بازاریان و دیگر اقشار مردم شهر کاشان در به ثمر رسیدن اهداف مبارزات برای ریشه دواندن درخت انقلاب ستودنی و غیرقابل انکار است لذا از همین رو هرساله برنامه‌های مختلفی در دهه مبارک فجر برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای راه انقلاب و نیز تجدید بیعت با آرمان نظام و انقلاب برگزار می شود.

امسال نیز، مراسم گرامیداشت 22 بهمن در شهر کاشان با سخنرانی سردار دقیقی، مشاور فرماندهی کل سپاه، در مسجد باب الحوائج این شهر برگزار خواهد شد.

این مراسم امروز همزمان با نماز مغرب و عشاء در این مسجد که در خیابان آیت الله سعیدی، سه راهی چمران واقع شده، برگزار میشود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار