اعلام آمادگی اقشار مختلف فارس برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
در آستانه راهپیمایی 22 بهمن،اقشار و گروه های مختلف در استان فارس آمادگی خود را جهت حضور در مراسم راه پیمایی اعلام کردند./عشایر همیشه برای دفاع آماده اند/انجمن زرتشتیان:اتحاد ادیان الهی در مقابل دشمن/ارامنه شیراز همدوش هموطنانشان در راهپیمایی شرکت می کنند/کلیمیان پاسداری از خون شهیدان را وظیفه خود می دانند
کد خبر: ۱۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 10 February 2016
در آستانه راهپیمایی 22 بهمن،اقشار و گروه های مختلف در استان فارس آمادگی خود را جهت حضور در مراسم راه پیمایی اعلام کردند.

به گزارش تابناک فارس:از جمله اقشار مختلف جامعه که اعلام آمادگی کردند عشایر،زرتشتیان،ارمنی ها و کلیمیان استان هستند.

عشایر همیشه برای دفاع آماده اند
صادق نکوئیان ،مدیرکل امورعشایرفارس گفت: عشایر امسال نیز همچون گذشته درجشن سی‌وهفتمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی شرکت می کنند تابه دشمنان بفهمانند که همیشه برای دفاع از نظام آماده اند.
عشایر فارس با بیش از 27 هزار خانوار شامل 147 هزار و 790 نفر ، بیش از 13 درصد از جمعیت عشایر کشور را به خود اختصاص داده اند .

اتحاد ادیان الهی در مقابل دشمن
انجمن زرتشتیان شیراز برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام آمادگی کرد.
نائب رییس این انجمن از همه مردم بوِیژه زرتشتیان برای حضور در حماسه 22 بهمن دعوت کرد.
خسرو قدس ادامه داد: حضور اقلیت های مذهبی در راهپیمایی این روز ادیان الهی را مقابل توطئه های دشمن و همفکرانش متحد می کند.
وی افزود: بر همگان واجب است برای تحقق آرمان های امام بزرگوار از انقلاب اسلامی پاسداری کنند و همیشه در صحنه باشند.
نائب رییس این انجمن بیان کرد : زرتشتیان هم همچون سایر هموطنان امسال نیز پرشور تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور می یابند.

ارامنه شیراز همدوش هموطنانشان در راهپیمایی شرکت می کنند
هرموند آراتونیان رییس نمایندگان کلیسای ارامنه شیراز با بیان اینکه ارامنه ایران بیش از 400 سال ریشه در این خاک دارند و همواره حضور چشمگیری در حماسه های سیاسی داشته اند تاکید کرد بدون شک امسال نیز ،ارمنی ها حضور پر رنگ تری خواهند داشت و همدوش با هموطنان خود در جشن انقلاب شرکت و با حضور پرشور ، توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب می کنند. 

کلیمیان پاسداری از خون شهیدان را وظیفه خود می دانند

کلیمیان شیراز آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام کردند.
انجمن کلیمیان شیراز در بیانیه ای سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
این انجمن اعلام کرد: 22 بهمن یادگار قیام امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نتیجه تلاش های خداجویانه ملت شریف ایران است.
در این بیانیه آمده است: اتحاد و همبستگی پیروان ادیان توحیدی هیچ روزنه ای را برای رخنه بیگانگان باز نخواهد گذاشت و 22 بهمن امسال نیز کلیمیان شیراز همچون دیگر هموطنان ایرانی، در این جشن ملی حضور می یابند.
در ادامه بیانیه آمده است :انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است و ما هم مانند دیگر ایرانیان وظیفه پاسداری و حفاظت از آن را برعهده داریم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
درود بر ایرانیان باغیرت از هر اقشاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار