مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران فردا با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن و فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس همچون بمب اتمی بر سر مستکبران فرود می‌آیند.
کد خبر: ۱۷۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 11 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی عصر امروز در مراسم گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر در اردبیل اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که دشمن به زیرکی آن را رصد می‌کند نه تنها دشمنان را ناامید می‌کند بلکه بستری مستعد برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پیام شهدا را زنده کرده و به دنیا اعلام می‌کند که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند حاکمیت اسلامی ما را به خطر بیندازد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان از یوم‌الله 22 بهمن به عنوان روز خنثی شدن کید دشمنان و فتنه‌گران توصیف کرد و گفت: هر چند آمریکا تلاش می‌کند تا مانع از نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه شود اما قدرت غیر قابل مهار این ملت کاخ مستکبران را به لرزه انداخته و امروز زمینه دلگرمی انقلابیون را فراهم کرده است.

فیاضی با بیان اینکه جان‌‌کری بارها به ظریف اعلام کرده که ایران باید دست از نفوذ منطقه‌ای بردارد گفت: اما این نفوذ با زور و تهدید انجام نشده بلکه یک نفوذ ارزشی و اعتقادی بوده که زمینه تسلیم شدن دشمنان را به همراه داشته است.

وی خونریزی‌های منطقه‌ای را به واسطه تحریک گروه‌های تروریستی در منطقه یادآور شد و بیان کرد: امروز در سایه مجاهدت و خون شهدای مدافع حرم، کشور سوریه با وجود همه تهدیدها در اوج قدرت‌نمایی است و این جوانان قدرتمند ما هستند که از حرم حضرت زینب (س) به خوبی دفاع می‌کنند.

فیاضی تلاش جمهوری اسلامی ایران را برای از بین بردن اندیشه سکولار و پایان دادن به قدرت امپراطوری رسانه‌ای غرب یادآور شد و اضافه کرد: جای تعجب است که سران آمریکا از عربستان می‌خواهند که با داعش مبارزه کند در حالی که خود آنها تولیدکننده چنین گروه‌های تکفیری و ضد دینی بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: ملت ایران فردا با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن و فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس همچون بمب اتمی بر سر مستکبران فرود می‌آیند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار