امام‌جمعه ابرکوه گفت: مردم در انتخابات به جنجال‌های سیاسی که منافعی برخی را تأمین می‌کند، توجه نکنند.
کد خبر: ۱۷۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 12 February 2016

به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه ابرکوه با بیان این‌که ملت ایران اسلامی حماسه دیگری در مسیر تحکیم میثاق وفاداری خود به انقلاب و رهبری به نمایش گذاشت و با حضور چشمگیر خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خاطره شیرین به ثمر نشستن انقلاب در 22 بهمن 57 را زنده و ماندگار کرد، اظهار داشت: این راهپیمایی وحدت‌آفرین یک پیام برای مسئولان کشور داشت.

وی افزود: پیام این راهپیمایی وحدت‌آفرین و عظیم 22 بهمن به مسئولان این است که همه جناح‌ها و سیاسیون باید همچنان بار انقلاب را به دوش بکشند، وامدار انقلاب باشند و در اعتلای نظام و سلامت انقلاب وحدت رویه داشته باشند.

حسینی ادامه داد: بنابراین، تلاش برای چپی یا راستی کردن جامعه خلاف این پیام است و مردم در انتخابات خود به این سوژه‌های بی‌اساس سیاسی که دربردارنده منافع گروهی خاص است، توجه نکنند بلکه نماینده‌ای متدین، وطن‌دوست، دشمن‌شناس، شجاع، بالیاقت و تابع فرمان‌ها رهبری را انتخاب کنند که ممکن است عنوان چپی، راستی و یا مستقل داشته باشد.

خطیب جمعه ابرکوه ابراز داشت: اگر بخواهیم به این سوژه‌ها توجه کنیم، اظهارات خسته‌کننده و سردرگمی را ملاحظه می‌کنیم که می‌گویند، یکی تندرو است، دیگری کندرو، یکی میانه‌رو، دیگری افراطی، یکی غیر افراطی و ...، توصیه من به شما این است که به این حرف‌ها توجه نکنید بلکه ببینید چه کسی انقلابی و در خط امام است و به او رأی بدهید.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که چشم دشمنان و بدخواهان این ملت به انتخابات اسفندماه دوخته ‌شده است تا نتیجه تلاش خود را در دو قطبی کردن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ببینند، همگان باید هوشیار باشند.

حسینی ادامه داد: ملت بصیر و هوشیار ما در مرحله اول و به لطف خدا با حضور حداکثری خود برگ برنده را درد است می‌گیرند و در دومین مرحله، افرادی متبحر، کاردان و ولایی را به مجلس می‌فرستند بنابراین از دیدگاه ما فقط حضور حداکثری ملاک نیست، بلکه این حضور باید بصیرانه هم باشد.

وی افزود: تجربه سال 88 نشان داد که با وجود حضور چشمگیر مردم و زمانی که فتنه جویان نتیجه انتخابات را نپذیرفتند، مشاهده کردید که چه چیزی عاید مردم و نظام شد و در این دوره نامزدها و هوادارانشان سعی کنند فرصتی برای طمع‌ورزی دشمن و ایجاد مزاحمت و دخالت آنان در امور داخلی کشور فراهم نشود و رفتارشان برای نظام و انقلاب هزینه تحمیل نکند.

امام‌جمعه ابرکوه گفت: نامزدهای انتخابات در بین خودشان ایجاد وفاق کنند تا آراء متفرق نشود و اگر بعضی در کشور برای کسب قدرت و رسیدن به کرسی، زورآزمایی و ایجاد تشنج و ایجاد دوگانگی و رخنه در صفوف ملت و در نهایت، جلب رضایت خاطر بیگانه و اردوگاه استکبار را هدف قرار داده‌اند خود را مدیون امام، شهدا، ملت و رهبری نکنند و کنار بروند تا عرصه تنگ نشود.

حسینی با یادآوری 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی اظهار داشت: انتشار این کتاب کثیف و منحرف، نتیجه نفوذ فرهنگی دشمن است و زمانی که دشمن در عرصه فرهنگی ملت‌های مسلمان وارد شد، کینه‌توزانه ضربه عمیق فرهنگی و اعتقادی می‌زند.

وی افزود: همچنان که حضرت امام (ره) فرمودند: امروز بیشتر از هر زمانی کینه و دشمنی استکبار علیه اسلام ناب برملا شده و بسیج آنان در دفاع از یک خودفروخته و نویسنده مزدور گویای این واقعیت است که وقتی یک نویسنده مزدور با قلم زهرآگینش احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه‌دار می‌کند، این برایشان مهم نیست بلکه عین دمکراسی و تمدن است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار