کد خبر: ۱۸۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱ 14 February 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از شرق، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابجایی مقدار زیادی مواد مخدر در محور «خاش- زاهدان» را دارند بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 


سرتیپ حسین رحیمی افزود: تیمی مجهز از یگان تکاوری به محورهای خاش- زاهدان و سرجنگل- کورین و قلعه بید اعزام و منطقه را زیر نظر گرفتند. وی ادامه داد: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان موفق به شناسایی خودرو حمل مواد شدند و دستور ایست دادند اما سرنشینان بلافاصله خودرو را رها کرده و اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند. و با به جای گذاشتن خودرو حامل مواد با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شدند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو 776 کیلو و 400 گرم تریاک و 54 کیلوگرم مرفین را کشف و ضبط کردند.

 


رحیمی در ادامه از عملیات موفق دیگر در زاهدان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان معروف با یک دستگاه کامیون در زاهدان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 


وی ادامه داد: با پایش اطلاعاتی مأموران موفق به شناسایی خودرو حامل مواد و یک دستگاه خودرو پژو به عنوان راه بلد در یکی از خیابان‌های اصلی زاهدان شدند و در اقدامی به موقع دو خودرو را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان از کشف 41 عدد بطری نوشابه حاوی 84 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کامیون جاساز شده بود خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا 3 نفر قاچاقچی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار