کد خبر: ۱۸۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 18 February 2016
«روزنامه ایران» در گزارشی با تیتر «رمزگشایی از پروژه تخریبی مخالفان اعتدال» به موضوع جنجال اخیر در رابطه با موضوع شرمندگی که معاون اول رئیس جمهور اعلام کرده است می پردازد.

این روزنامه در بخشی از این گزارش می نویسد: «
معاون اول رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به حمله برخی مخالفان علیه دولت در آستانه انتخابات نوشت: بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب‌کنندگان بی‌انصاف نیست، براستی چه کسی شرمنده است؟
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری افزود: براستی چه کسی شرمنده است؟ می‌دانید که بنای کار دولت یازدهم بر سیاسی کاری و پاسخگویی به تخریب‌کنندگان بی‌انصاف نیست؛ اما گاهی اوقات اظهارنظرهای مغرضانه‌ای طرح می‌شود که نه تنها نسبتی با نقد ندارد، بلکه نوعی پریشان گویی است و هر انسان منصفی از شنیدن آن متأثر می‌شود. وی ادامه داد: از جمله اینکه بتازگی از دولت خواسته شده به خاطر انتشار ندادن گزارش سه ماه در خصوص یک شاخص اقتصادی شرمنده باشد! جهانگیری یادآور شد: اینکه مسئولان بابت رفتار ناشایست خود شرمنده شهروندان باشند محل خدشه نیست؛ با این حال در هفدهمین همایش ملی معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز به صراحت گفتم اگر قرار به شرمندگی باشد چه کسانی باید شرمنده باشند.

وی اضافه کرد: افرادی باید شرمنده باشند که بی‌حساب و کتاب خرج کردند و بدهی‌هایی بزرگ بر عهده دولت بعد قرار دادند و یک دولت به معنای واقعی بدهکار ایجاد کردند. معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: شرمندگی برای کسانی است که 22 میلیارد دلار در 17 ماه از پول‌های کشور را به بهانه واهی جلوگیری از نوسان قیمت ارز به استانبول و دوبی برده و فروختند که نه تنها از نوسان ارز جلوگیری نکردند که وضع ارز به مراتب بدتر شد.

جهانگیری در ادامه نوشت: کسانی باید شرمنده باشند که بابک زنجانی درست کرده و دکل نفتی گم کردند، ده‌ها فساد در کشور شکل داده و فساد را نهادینه کردند. موضوع واقعاً خیلی روشن است و به نظرم افرادی که آدرس غلط می‌دهند را نباید جدی گرفت
.»


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار