گفته شده وی برای تمرین از منزل خارج شده اما ساعاتی بعد پیکر وی در کنار یک ساختمان 5 طبقه پیدا شد، وی از شدت ترس خود را به پائین ساختمان انداخته بود تا بلکه نجات یابد اما جان سپرد.
کد خبر: ۱۸۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷ 20 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، منابع خبری از مرگ مشکوک فائزه قاضی پور،  دختر والیبالیست مازندرانی در شرق استان خبر می‎دهند.
وی سابقه 2 مرتبه پوشیدن پیراهن تیم ملی والیبال کشور را دارد.
گفته شده وی برای تمرین از منزل خارج شده اما ساعاتی بعد پیکر وی در کنار یک ساختمان 5 طبقه نیمه کاره و در حال ساخت پیدا شده است.
مرد هوسرانی که به بهانه تهیه مواد و داروهای نیروزای ورزشی سابقه آشنایی با فائزه را داشت در روز حادثه به بهانه داشتن یک فرزند معلول و خوشحال کردن وی از دختر والیبالیست برای دیدن فرزند خود دعوت کرد.
فائزه با قبول این دعوت صرفا با نیت خوشحال کردن کودک معلول اقدام به خرید خوراکی و هدیه سپس رفتن به منزل مردی کرد که از قبل نقشه شیطانی برای وی کشیده بود.
مرد آدرس منزل خود را از وی پنهان کرد و فائزه را به منزل یکی از نزدیکانش دعوت کرد که به امانت کلید آنرا دریافت کرده بود تا مواظب اساس منزل باشد، فائزه با ورود به آسانسور بدون اینکه متوجه باشد به طبقه پنجم ساختمان و منزلی در خیابان مهرآباد می‎رود که نقشه شیطانی برای وی کشیده شده بود.
فائزه با ورود به منزل و هدایت به اتاق خواب متوجه نبود کودک و نقشه شیطانی مرد می‎شود، در همین حین که مرد سعی در متقاعد کردن این بانوی ورزشکار برای همکاری شیطانی با خود را داشت ناگهان گوشی فائزه زنگ می‎خورد و وی به بهانه پاسخ دادن به تماس دریافتی، از مرد دور می شود و تصمیم می‎گیرد خود را از تراس به حیاط بیندازد تا نجات یابد... غافل از اینکه در طبقه پنجم ایستاده است...
مرد با دیدن این صحنه از کار خود پشیمان می‎شود اما پشیمانی سودی برای وی نداشت .... مردم با شنیدن صدای جیغ فائزه متوجه ماجرا شدند.
با ورود مردم و پلیس به صحنه اتفاق، فائزه به بیمارستان امام ساری انتقال می‎یابد اما از شدت خونریزی داخلی و شکستگی اعضا جان سپرد.
پلیس با بررسی صحنه جرم و پیگیری تماس‎های تلفنی فائزه بلافاصله مرد هوسران را دستگیر می‎کند، وی ابتدا از همه چیز ابراز بی اطلاعی می کرد اما با مشاهده مدارک پلیس آگاهی نکا، راهی به جز اعتراف نیافت تا روانه زندان شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خداترس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
سلام دوستان تابناک
قدری در نوشتار خدا را نیز بیاد آرید و خداترس باشید ، باشد تا در قیامت عظما به هم برسیم و واقعیات روشن شود.
خداترس - ما را هم دعا کنید که از شر شیطان نجات یابیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
ینی حاضر بوده 5طبقه خودشو از بلندی پرت کنه...
خوب خواسته اش تن میداد از مردن که بهتر بود
شاید خودش حلش داده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار