"سردبیر سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان"
کد خبر: ۱۸۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 22 February 2016

تابناک اصفهانهمزمان با فرارسیدن سالروز افتتاح تابناک اصفهان در نصف جهان صاحبان قلم و اندیشه این رسانه را مورد ارزیابی قرار می دهند؛ در این قسمت یادداشت امیر مهدی سابچیان "سردبیر سایت خبری باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان"  را مشاهده می کنید:

تابناک اصفهان رسانه های استان را بیدار کرد!

فضای خفته ی رسانه های استان با تابناک بیدار شد. خوشحالم  همکارانی جوان و پرانگیزه دور هم جمع شده اند  و در طول یکسال گذشته ضمن ترویج شهروند خبرنگار و روی آوردن به خبرهای رویدادی بر گرفته از متن جامعه سبک جدیدی در اطلاع رسانی را ترویج داد.

بنده به عنوان کوچکترین همکار رسانه ایی در باشگاه خبرنگاران جوان خرسندم که تابناک خبر را از وی افزود و اظهار داشت وارد سبکی بروزتر و البته واقع بینانه تر کرد.

تابناک در اصفهان موج جدیدی از بیداری و مقابله با نگو ها را راه انداخت؛ جدایی از این ویژگی ها استفاده از جوانان دهه ی هفتادی و بها دادن به خبرنگارانی که نگارش هایشان جریان ساز بوده و به نوعی اثبات توانایی جوانان را نمایش گذاشت. حضور در شبکه های مجازی از ویژگی های این رسانه در اصفهان بود.

البته به نظر من تابناک در نشر برخی اخبار حاشیه ایی رسانه نخست استان نبود اما به نوعی عنوان می شد که اولین منبع خبری بوده است به نظر من تنها نقطه ی ضعف این رسانه توجه بیش از حد به نخستین منبع بودن که به نظر می رسد در این موضوع این رسانه گاهی آسیب پذیر می شد.
اینجانب سید امیر  مهدی سابچیان یکسالگی تابناک را تبریک می گویم و امیدوارم در آغاز دومین سال فعالیت بر و بچه های تابناک علاوه بر خبرهای نوشتاری و مکتوب توجه خاصی به انتشار فیلم و عکس های شهروند خبرنگار داشته باشند.
امروزه خبر تصویری تنها در صدا وسیما نیست تدوین فیلم های خبری باید در خبرگزاری و سایت های خبری ترویج داده شود ؛ باکس تدوین مجزا تعدد فیلم های خبری همراه مصاحبه با لوگو خبرگزاری به پر بازدید بودن وهمچنین اعتماد, بیشتر مخاطب کمک می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار