رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: یکی از برنامه‌هایی که در موضوعات اصلی در بنیاد شهید کل کشور مطرح بوده برگزاری چند کنگره با موضوعات و مناسبت‌های مختلف است.
کد خبر: ۱۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 05 April 2015

حمید‌علی صمیمی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید تهران برای سال 94 گفت: سعی در این است که در تهران روز سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر که به نام «روز ملی مقاومت و ایثار» نام گرفته است برنامه ویژه‌ای برگزار شود. هفته آینده هم روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) را داریم که به همین مناسبت تجلیل از همسران جانبازان و شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در ادامه هم هفته معلم و روز کارگر را داریم که به همین مناسبت یک یادواره شهدای کارگر را با همکاری مجموعه تامین اجتماعی برگزار خواهیم کرد و همچنین تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی را با همکاری آموزش و پرورش تدارک دیده‌ایم که این دو برنامه در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مراسم ویژه ارتحال حضرت امام(ره) را در خردادماه داریم و در ادامه آن یادواره شهدای 15 خرداد را خواهیم داشت. در ماه شعبان نیز مناسبتی همچون روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز داریم که برنامه‌های ویژه‌ای را در آن ایام برای جشن و تجلیل از جانبازان و خانواده‌های معظم آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

صمیمی در ادامه تصریح کرد: یکسری برنامه‌هایی که تدارک دیده خواهد شد به صورت کلی است و جنبه ملی دارد و خود بنیاد مرکز به ما ابلاغ می‌کند که ما همراهی و میزبانی آن را بر عهده می‌گیریم. همینطور در ایام ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت افطاری‌ها را داریم و در ادامه هم در مردادماه سالروز ورود آزادگان که برای همه آن‌ها برنامه های خاصی پیش بینی شده است. برنامه های هفته دولت و استقبال از هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌های شهریور ماه ما در بنیاد تهران خواهند بود.

در تمام برنامه‌های درنظر گرفته شده دیدار ویژه رئیس جمهور از خانواده شهدا و ایثارگران جزء برنامه‌های اصلی است. ایشان همانطور که در روز اول فروردین در آسایشگاه حضرت امام خمینی(ره) حضور داشتند و برنامه دیدار با جانبازان قطع نخاعی را در نظر گرفته و سال را آنجا آغاز کردند در هفته‌های آتی نیز برنامه دیدار را خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار