فرماندار آستارا خبر داد:
سیروس شفقی با اشاره به استقبال خوب و چشمگیر مسافران نوروزی از این شهرستان مرزی اظهار کرد: نوروز امسال بیش از یک‌میلیون و 64 هزار نفرشب در آستارا اقامت داشتند
کد خبر: ۱۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، سیروس شفقی با اشاره به استقبال خوب و چشمگیر مسافران نوروزی از این شهرستان مرزی اظهار کرد: نوروز امسال بیش از یک‌میلیون و 64 هزار نفرشب در آستارا اقامت داشتند.

وی افزود: یک‌میلیون و 412 هزار و 531 مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری آستارا بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش خوبی مواجه بودیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها نوروز امسال در بحث گردشگری و ارائه خدمات به مسافران نقش داشتند، تصریح کرد: با توجه به فرهنگ بالای مهمان‌نوازی مردم در جذب گردشگر مشکلی وجود ندارد.

وی آستارا را از شهرهای گردشگرپذیر کشور ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی، استقبال مسافران نوروزی از آستارا قابل توجه بوده است.

شفقی امکانات شهرستان را محدود خواند و آن را پاسخگوی نیاز ندانست و یادآور شد: نوروز امسال برای ارائه خدمات بهتر به مسافران دهیاران، بخشداران و شهرداران انجام وظیفه و همکاری کردند.

وی آستارا را دارای جاذبه‌های بسیاری خواند و متذکر شد: جاذبه‌های زیاد آستارا هر ساله تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی را به طرف خود جذب می‌کند.

فرماندار آستارا از تصویب منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان قبل از آغاز سال جدید خبر داد و تصریح کرد: ایجاد منطقه ویژه موجب تحول بندر مرزی آستارا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار