رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: بازگشایی محور خلخال - پونل که به دلیل ریزش بهمن از سه ماه گذشته مسدود شده بود در حوزه شهرستان خلخال آغاز شد.
کد خبر: ۱۸۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 29 February 2016

محمد قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از آغاز بازگشایی محور خلخال به پونل در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال از خروجی روستای مجره تا سه‌راه پونل خبر داد.

وی گفت: در حوزه خلخال با به‌کارگیری بیش از هفت دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی بازگشایی تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود به لحاظ اهمیت این مسیر برای شهروندان خلخالی و مسافران از مرکز کشور به خلخال از مسیر استان گیلان عنایت مسئولین استان گیلان شامل این مسیر شود و از شهرستان رضوان‌شهر نیز تا سه‌راه پونل این مسیر 75 کیلومتری بازگشایی شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال یادآور شد: بیشترین محدوده این مسیر در حوزه استان گیلان قرار دارد و مردم انتظار دارند که مسئولین استان گیلان نیز با جدیت وارد عمل شود و 10 کیلومتر باقی مانده در حوزه استحفاظی گیلان از سه‌راه پونل تا انتهای منطقه زندانه بازگشایی شود.

قربانی بیان کرد: هر چند حوزه خلخال هم آماده شود اگر حوزه گیلان بازگشایی نشود امکان تردد وجود ندارد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محور خلخال به پونل که دومین مسیر تردد اهالی شهرستان خلخال به استان گیلان و مرکز کشور است از سه ماه گذشته به علت خطر ریزش بهمن و جلوگیری از خطرات مالی و جانی مسافرین مسدود اعلام شد که در حوزه خلخال ارتفاع برف در برخی از مناطق به بیش از پنج متر می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار