معاون استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک فرصت خوب فرهنگی است، گفت: باید شرایط حضور بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان در این نمایشگاه فراهم شود.
کد خبر: ۱۸۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 29 February 2016
،به گزارش تابناک یزد، محمدعلی طالبی، در حاشیه افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب در یزد اظهار داشت: در جلسات برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه کتاب در یزد، تاکیدهای بسیاری برای کیفیت‌بخشی به کتب ارائه شده و حضور ناشران معتبر شده بود که این امر محقق شده است.

وی عنوان کرد: امسال به نظر می‌رسد نمایشگاه کتاب یزد از کیفیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به قبل برخوردار باشد و حضور ناشران برجسته در این نمایشگاه قابل تقدیر است.

طالبی از نمایشگاه کتاب به عنوان یک فرصت خوب علمی و فرهنگی برای استان یزد یاد کرد و افزود: باید شرایطی فراهم شود که اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان حضور گسترده‌ترین در این نمایشگاه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عبور از یکی از حساس‌ترین و سرنوشت‌ساز‌ترین روزهای در تاریخ معاصر کشور اظهار داشت: مردم یزد همپای سایر مردم کشور حضوری پرشکوه در پای صندوق‌های رای داشتند و مشارکت بیش از 74 درصدی آنها در انتخابات چشمگیر بود.

طالبی اظهار امیدواری کرد: نمایندگان منتخب مردم استان یزد در راستای خدمت هرچه بیشتر و شایسته‌تر به مردم گام‌های بلندی بردارند و در راستای آبادانی استان درالعباده یزد بکوشند و بتوانند پاسخگوی حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

وی همچنین با اشاره به سفر استاندار یزد به تهران برای هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم یزد در ادامه حماسه‌ای که در روز هفتم اسفندماه خلق کردند، در سفر رئیس جمهور نیز به گونه‌ای عمل کنند تا سفر خوب و با خیر و برکتی برای مردم باشد.

به گزارش فارس، هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد از امروز در فضایی به وسعت 7 هزار مترمربع با 305 غرفه و حضور 504 ناشر داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برپا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار