کد خبر: ۱۹۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 01 March 2016


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با اعلام اینکه جشن نیکوکاری از 12 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در البرز نیز برگزارمی شود، گفت: 240 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی دراین زمینه آماده شد.

علی سالارکیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار ' بهارهمدلی و شکوه مهربانی ' با حضور پر نشاط نیکوکاران به مدت 3 روز در استان البرز برگزار می شود.

وی افزود: چهارشنبه 12 اسفند ماه مصادف با اولین روز از جشن نیکوکاری، درکلیه مدارس استان البرز، با نواختن زنگ نیکوکاری آغاز می شود.

سالارکیا گفت: روز پنج شنبه 13 اسفند ماه نیز جشن نیکوکاری مختص استقرار پایگاههای کمیته امداد در سطح استان البرز است و مردم نیکوکارکمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل این پایگاهها می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بیان کرد: پایگاههای جشن نیکوکاری در روز 14 اسفند ماه در مصلی های نماز جمعه استان البرز استقرار یافته و به جمع آوری کمک های نمازگزاران اقدام می کنند.

سالارکیا ، رسیدگی به امور معیشتی محرومین آبرومند، ترویج و تقویت روحیه نوع دوستی و انفاق در جامعه اسلامی، آشنایی مردم و خیرین با فعالیتهای امداد و ترویج روحیه دستگیری از نیازمندان در جامعه دانش آموزی و آینده سازان میهن اسلامی را از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار