کد خبر: ۱۹۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 04 March 2016

نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس دهم با بیان اینکه وظیفه داریم تمام سعی خود را برای رفع مشکل بیکاری نظرآباد انجام دهیم، گفت: رفع مشکلات بیکاری با کمک دولت و مجلس و با تعامل انجام‌شدنی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود بهمنی در مراسم تقدیر از همراهی مردم نظرآباد در مصلی این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: وضعیت کنونی حاصل رشادت‌ها و تلاش‌ها و نتیجه خون هزاران شهید دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز مسئولیت سنگینی برای رفع مشکلات منطقه بر دوش ما قرار دارد و باید تمام تلاش ما در راستای رفع مشکلات مردم باشد.

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی بیان کرد: حفظ کشور در این دریای طوفان زده کنونی به حرمت ولایت فقیه که ستون فقرات نظام ما است بوده و باید با وحدت و یکپارچگی و دوستی و اخوت را مد‌نظر قرار دهیم تا منویات معظم له تحقق یابد.

نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس دهم با اشاره به انتخابات پرشور و آثار آن بر انعقاد قراردادهای بین‌المللی در زمان مدیریت خود در بانک مرکزی عنوان کرد: هر وقت انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری در کشور برگزار شده ما برای بستن قرارداد با دیگر کشورها مشکلی نداشتیم و قراردادها با قدرت و قوت منعقد می شد.

رئیس‌کل سابق بانک مرکزی بابیان اینکه نمونه‌ای از انتخابات ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، گفت: ملت شریف و فداکار ایران با وجود تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی پای نظام اسلامی و آرمان های انقلاب بوده و هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم که تمام سعی خود را برای رفع مشکل بیکاری نظرآباد انجام دهیم، بیان کرد: رفع مشکلات بیکاری با کمک دولت و مجلس و فارغ از هرگونه اختلاف سیاسی و با تعامل انجام‌شدنی است.

بهمنی با بیان اینکه منافع مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصاد از اولویت‌ها و ضروریات است، گفت: زمانی که این مشکلات که مربوط به مردم است، حل شود قطعاً آن روز روز جشن و شادمانی برای ما خدمتگذاران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار