کد خبر: ۱۹۲۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 March 2016


مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از حادثه گاز گرفتگی در کرج که منجر به فوت یک فرد مذکر ۲۵ ساله شد خبر داد و گفت: تلفات گازگرفتی در کرج، نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد کاهش داشته است.

سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، از حادثه گاز گرفتگی در کرج که منجر به فوت یک فرد مذکر 25 ساله شد خبر داد و اظهار داشت: گازگرفتگی این شخص در داخل نمازخانه مدرسه ای در کرج در روز 5 شنبه اتفاق افتاد.

وی افزود: استفاده نادرست از لوازم گرمازا (بخاری صنعتی فاقد دودکش) منجر به فوت فرد مذکور شد و بنا به دستور مقامات قضایی، کارشناسان اداره پیشگیری جهت بررسی های بیشتر به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج لازم با تاکید بر اینکه از ابتدای فصل سرما در سال جاری این نخستین حادثه منجر به فوت مسمومیت با گاز CO است، تصریح کرد: این امر تاکنون نسبت به سال گذشته در کرج 90 درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعداد فوتی ها در اثر مسمومیت با گاز CO در کرج از ابتدا تا انتهای فصل سرما به 10 نفر رسیده بود.

موسوی تاکید کرد: توصیه های ایمنی در خصوص استفاده صحیح از وسایل گرمایشی که مکررا از طریق رسانه های مختلف به شهروندان ارائه شده، تاثیر بسزایی در کاهش تلفات جانی در سال جاری داشته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار