به دنبال برگزاری مسابقات فوتسال بانوان جنوب کشور در یزد و حضور تیم نوجوانان خاتم در این مسابقات دو بانوی فوتسالیست خاتم به نامهای زهرا کارگریان و فرحناز محمدی به اردوی تیم ملی بانوان نوجوانان کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۱۹۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 06 March 2016
به گزارش تابناک یزد،سرپرست اداره ورزش و جوانان خاتم گفت: این برای نخستین بار است که دو بانوی ورزشکار از شهرستان خاتم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که این مهم نشان از استعداد و پشتکار بانوان جوان و نوجوان خاتم است.
قاسم محمودی اظهار کرد: 50 نفر فوتسالیت زن در قالب سه تیم و تعداد 200 نفر فوتسالیست مرد در این رشته در خاتم فعالیت می کنند.
وی افزود: با توجه به استعدادهای ورزشی در این شهرستان تعداد 400 نفر نیز در رشته فوتبال فعالیت می کنندوی اظهار داشت: جوانان و نوجوانانی که علاقه به ورزش دارند در این شهرستان زیاد می باشد اما امکانات مورد نیاز برای آنها وجود ندارد که با این وجود استعدادهای درخشانی وجود دارند که در سطح کشوری نیز مقام هایی را بدست می آورند.
وی بیان کرد: در شهرستان سالن استاندارد ورزشی وجود ندارد به همین دلیل این شهرستان همیشه از میزبانی مسابقات ورزشی محروم است.
وی ادامه داد: چهار سالن ورزشی در شهرستان وجود دارد که برای ورزش فوتسال استفاده می شود.
وی زمین ورزش دارای چمن در شهرستان را یک مورد عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت زیاد شهرهای هرات و مروست و تعداد بی شمار علاقمندان به ورزش این زمین جوابگو نمی باشد.
قاسم محمودی اظهار کرد: خاتم سکاندار کشتی در استان می باشد اما ورزشکاران با کمبود امکانات در این رشته رنج می برند.
وی همکاری مسئولین شهرستان به خصوص فرماندار را در حمایت از بخش ورزش شهرستان کلیدی خواند و افزود: وجود هیات ها و مربیانی که بدون حق الزحمه در این عرصه فعالیت می کنند، وجود استعدادهای بالقوه ورزشی در شهرستان که با کمبود امکانات نتایج درخشانی را رقم زده اند و پشتکار و علاقه ورزشکاران این شهرستان موجب شده تا دلگرمی به توسعه و پیشرفت یخش ورزش شهرستان بدهد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: هندبال بانوان نیز در شهرستان فعالیت دارند که جواز حضور در لیگ برتر استان را کسب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه فوتبال آقایان در لیگ دسته یک استان قهرمان شده است اظهار داشت: این تیم به عنوان تیم اول به لیگ برتر استان راه پیدا کرده است.
محمودی یادآور شد: مجتبی دهقان ورزشکار این شهرستان تنها مدال آور تکواندو دانشجویان بزرگسال کشوردر استان یزد می باشد ، همچنین علیرضا قره چاهی تنها مدال آور کشتی نوجوانان استان یزد در مسابقات بسیج کشور است.
وی دارت را یکی دیگر از ورزش های مورد علاقه شهروندان خاتم نام برد و بیان داشت: مسعود فلاحتی ، حمید رنجبر، رحمان رضایی و جواد دانشور نیز جزء بهترین ورزشکاران دارت کشور می باشند.
ایرنا یزد، خاتم با 25 هیات ورزشی دارای 200 فوتسالیست مرد و 50 فوتسالیست زن است.
این شهر با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 240 کیلومتری یزد واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار