رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام از تشدید اقدامات پلیس و اجرای طرح امنیت محله محور همزمان با تعطیلات نوروز 95 امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 06 March 2016

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام از تشدید اقدامات پلیس و اجرای طرح امنیت محله محور همزمان با تعطیلات نوروز 95 امسال خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ حسن کاظمی گفت: نیروی انتظامی در حال حاضر به جای تکیه بر ابزارهای سنتی، رویکرد جامعه محوری را در برنامه های خود پیش گرفته و ضمن توسعه مستمر خدمات بدنبال جلب مشارکت آحاد مردم و سایر سازمان ها در جهت تحقق امنیت اجتماعی پایدار است.
وی ادامه داد: امروز از پیوند مساله پاسخگویی پلیس و کارکرد جامعه محوری آن، نتیجه موثر و بسیار مناسبی پدید آمده که هویت مدنی آن در روند افزایش رضایت مندی مردم تجلی یافته است.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام جذب و بکارگیری پلیس افتخاری را نمونه بارز و عینی موفقیت در اجرای رویکرد جامعه محوری پلیس اعلام کرد و یادآور شد: استقبال خوب شهروندان استان ایلام برای جذب در طرح پلیس افتخاری یک حرکت ارزشی است که در آینده در روند نظم و امنیت عمومی نقش ارزنده ای را بدنبال خواهد داشت.
کاظمی با تاکید بر حضور پر رنگ نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز امسال افزود: با تشدید اقدامات پلیس در اجرای طرح امنیت محله محور بدنبال آن هستیم که با استفاده از توان معتمدین و ریش سفیدان، تهدیدها و چالش های هر محله را مشخص و با مشارکت ساکنان محله ها طرح های مناسبی را برای مهار و کنترل جرایم اجرا کنیم.
وی برون سپاری بخشی از امنیت عمومی به موسسه های خدمات حفاظتی و مراقبتی را از جمله برنامه های پلیس در ایام سال و به ویژه ایام نوروز 95 خواند و گفت: این موسسه ها برابر دستورالعمل های صادره از ناجا برابر قراردادهای موجود وظیفه مراقبت از ادارات و ارگان های دولتی و مجتمع های مسکونی را بر عهده دارند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار