رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در آستانه ایام نوروز عرضه مستقیم سیب و پرتقال دولتی از روز 20 اسفندماه در سطح استان تهران آغاز می شود.
کد خبر: ۱۹۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 06 March 2016
علی اشرف منصوری اظهار کرد: میوه مورد نیاز شب عید برای استان تهران در هفت سردخانه ذخیره سازی شده و کمبودی برای عرضه میوه در ایام نوروز در سطح استان تهران وجود ندارد.

وی ادامه داد: عرضه مستقیم سیب و پرتقال به نرخ دولتی از روز 20 ماه جاری در سطح 305 جایگاه تعیین شده در سطح شهر و شهرستانهای استان تهران آغاز می شود.

منصوری خاطرنشان کرد: تعداد جایگاههای عرضه بر مبنای پراکنش جمعیتی هر منطقه پیش بینی شده است که 160 جایگاه برای شهرستان های استان و 155 جایگاه در شهر تهران پیش بینی شده است.

وی گفت: در کلانشهر تهران پنج میدان عمده توزیع کننده میوه به همراه 40 جایگاه بزرگ و 110 جایگاه کوچک برای عرضه میوه مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال مشخص شد.

منصوری از نکات مهم عرضه مستقیم میوه در سال جاری را افزایش تعداد جایگاه عرضه دانست و افزود: در سال گذشته حدود 38 جایگاه برای عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهر تهران فعال بود که در سال جاری تعداد آنها افزایش قابل قبولی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: در تمامی شهرستانهای استان تهران عرضه سیب و پرتقال در جایگاههای مشخص شده از روز 20 اسفندماه و تا روزهای آخر سال ادامه دارد.

وی یادآور شد: عرضه سیب و پرتقال با همکاری سازمان تعاون روستایی، سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاههای اجرایی و نظارتی انجام می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار