مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال جاری بیش از 117 نفر از ورزشکاران استان اردبیل اعم از بانوان و آقایان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۹۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 08 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش استان اردبیل با بیان اینکهدر سال جاری بیش از 117 نفر از ورزشکاران استان اردبیل اعم از بانوان و آقایان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، اظهار کرد: از این تعداد 13 نفر به مسابقات جهانی، 78 نفر به رقابت‌های بین‌المللی و 22 ورزشکار توانمند این استان نیز به مسابقات آسیایی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در استان 44 هزار و 360 ورزشکار سازمان یافته داریم که تعدادی از آنها زن و تعداد دیگر مرد هستند، افزود: بیش از 31 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته مرد و 12 هزار و 858 نفر نیز ورزشکار زن در استان اردبیل و در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: 135 تیم از استان اردبیل در سال جاری به رقابت‌های قهرمانی کشوری اعزام شده و موفق شدند در بسیاری از رشته‌ها برای این استان مدال‌های رنگارنگی را به دست آورند.

بهتاج افزود: هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها نیز به تعداد 430 مسابقه در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور میزبان رویدادهای متنوع ورزشی بودند که در ابعاد مختلف این رویدادها به انجام رسیده است.

وی به استعدادهای فراوان استان در عرصه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: برای استان و کشور در میادین مختلف ورزشکاران غیرتمندی مدال‌های متعددی را کسب کردند به طوری که 14 عنوان آسیایی، 9 عنوان جهانی و 49 مقام بین‌المللی ماحصل تلاش ورزشکاران استان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری اینکه تربیت و حمایت از نیروهای مستعد ورزش زمینه خوبی را در برگزاری رقابت‌ها و حوزه آموزش فراهم کرده است افزود: در همین روستا در سطح استان یک‌هزار و 767 مربی فعال و بیش از هزار و 785 داور فعال نیز در حوزه برادران با هیئت‌های ورزشی همکاری دارند.

بهتاج تصریح کرد: سال 94 یک سال موفقیت‌آمیزی برای ورزش استان بود که ما موفق شدیم در رشته‌های مختلف توانمندی‌هایمان را به نمایش بگذاریم و قطعا در سال آینده نیز مصمم هستیم تا این روند توسعه پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار