کد خبر: ۱۹۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۹ 12 March 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید‌امان‌الله حسینی‌ صدر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا ‌رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: آن حضرت پا‌به‌پای حضرت امیر(ع) در صیانت از دستاوردهای اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کرد تا در این راه به شهادت رسید.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه گریه‌های آن حضرت سیاسی بود و نه عاطفی تصریح کرد: گریه‌های آن حضرت دشمنان اسلام را در آن برهه رسوا کرد.

وی به تشییع و خاکسپاری آن حضرت که به صورت پنهانی و گمنام انجام شد اشاره کرد و گفت: این کار با فرمایش خود حضرت صورت گرفت و موجب شد تا برخی نتوانند از این مراسم برای مشروعیت بخشی به خود استفاده کنند.

حسینی‌صدر در خطبه دوم با برشمردن مناسبت‌های مختلف پیش‌رو از سالروز وفات مرحوم حاج احمد خمینی یاد کرد و گفت: هیچ انحرافی به فرموده امام راحل در گفتار و رفتار آن مرحوم در طول دوران قبل و بعد از انقلاب مشاهده نشد و امین‌ترین فرد به حضرت امام در همه دوران بود.

امام جمعه موقت یاسوج همچنین به رحلت آیت‌الله واعظ طبسی اشاره کرد و با بیان اینکه حضور مقام معظم رهبری در این مراسم گویای همه چیز بود، امانت‌داری و ولایت‌مداری را دو شاخصه اصلی و از صفات مهم آن مرحوم برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به رزمایش موشکی اقتدار ولایت اظهار کرد: موضع‌گیری دشمنان در برابر این رزمایش از ترس شدید آن‌ها حکایت دارد.

حسینی‌صدر با بیان جملاتی از رسانه‌های خارجی در خصوص این رزمایش خاطر نشان کرد: با یک سپاه و ارتش مقتدر می‌توان در برابر هر بیگانه ظالمی مقابله کرد و آن‌ها فهمیدند که از نظر نظامی نمی‌توان با جمهوری اسلامی مقابله کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دااوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
بابا غربی ها کلا ترسو اند
شیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
غرب هیچ غلطی نمی تواند بکند..نه غربی نه شرقی.....جمهوری اسلامی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار