کد خبر: ۱۹۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 12 March 2016
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تخت های ویژه بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد به 79 تخت افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا چمن در مراسم افتتاح و بهره برداری از 32 تخت مراقبت های ویژه که از طریق ویدیو کنفرانس با حظور وزیر بهداشت و درمان در بیمارستان های استان افزود: تا قبل از دولت تدبیر و امید 29 تخت ویژه بیمارستانی در بیمارستان های این استان وجود داشت که طی دولت یازدهم این تعداد به 79 تخت رسید.

وی بیان کرد: از مجموع 32 تخت مراقبت ویژه به بهره داری رسیده، 18 تخت در بیمارستان امام سجاد یاسوج، پنج تخت در بیمارستان شهید رجایی گچساران، پنج تخت در بیمارستان امام خمینی دهدشت و چهار تخت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: برای خرید و تجهیز این تعداد تخت مراقبت ویژه در استان بیش از 14 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

چمن تصریح کرد: برخی بیمارستان های استان از جمله بیمارستان امام خمینی دهدشت و شهید رجایی گچساران فاقد تخت های مراقبت ویژه نوزادان بودند که این امر مشکلات را برای مردم ایجاد کرده بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تنگناها و مشکلات مالی جدی مواجه است و مشکلات مالی این دانشگاه در سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر شده به طوری که 16 میلیارد تومان از بیمه ها طلب داریم و کارانه کارکنان این دانشگاه حدود سه ماه است که پرداخت نشده است و امسال تنها سالی بود که این دانشگاه با کسری اعتبار مواجه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار