شهردار منطقه 18 از افزایش صد هکتاری فضای سبز این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 12 March 2016
سلیمی در مراسم کاشت 70 اصله درخت به یاد 70 شهید مدافع حرم در بوستان قائم با اشاره به اینکه در سال گذشته 70 هزار اصله درخت در منطقه 18 کاشته شد، افزود: کاشت درخت در مراسم امروز نیز کار ارزشمندی است که با هدف زنده نگهداشتن یاد شهدا انجام می شود.
وی با بیان اینکه آرامش امروز ما مدیون صلابت این شهدای رشید است، ابراز امیدواری کرد بتوانیم حافظ این صلابت و سرافرازی باشیم.

به گفته سلیمی در تهران حدود 70 شهید مدافع حرم وجود دارد که امروز به یاد آنها و به دست خانواده های آنها در مجاورت 5 شهید گمنام مقبره الشهدای بوستان قائم درخت سرو کاشته شد.

شهردار منطقه 18 تهران با بیان اینکه منطقه 18 در حریم تهران قرار دارد و از این رو مورد تجاوز قرار می گیرد، گفت: احداث فضای سبز یکی از اقداماتی است که به تثبیت دارایی های شهر می انجامد و از تجاوز به آن جلوگیری می کند.

وی سرانه فضای سبز فعلی تهران را 17،8 متر مربع عنوان کرد و گفت: اگر چه این سرانه قابل قبول و استاندارد است اما درختکاری در منطقه 18 متوقف نخواهد شد و امیدواریم با بهره گیری از این فرصت زیست محیطی بتوانیم بخشی از آلام شهر تهران همچون آلودگی هوا را کاهش دهیم.
به گفته وی احداث 10 پارک و بوستان در منطقه 18 در دستور کار قرار دارد که در سال آینده پیگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار