امام جمعه بابلسر
امام جمعه بابلسر با بیان اینکه اجازه نفوذ به دشمن را ندهیم، گفت: دشمن درصدد است با نفوذ در اعتقادات، ریشه انقلاب و نظام را از بین ببرد.
کد خبر: ۱۹۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه اجازه ندهیم دشمن در ما نفوذ کند، اظهار کرد: مساله نفوذ را در تمام دوران زندگی جدی بگیریم، چون دشمن درصدد است با نفوذ در اعتقادات، ریشه انقلاب و نظام را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دشمن‌شناسی ،دشمن‌گریزی و دشمن‌ستیزی سه اصلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: اجازه ندهیم دشمن با زیبا جلوه دادن زشتی‌ها و منکرات دین‌داری را از ما بگیرد.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه شیطان با ظاهرسازی دست به فریب آدم و حوا زد، گفت: دشمن می‌خواهد با نفوذ، سرافرازی را از کشور ما بگیرد و ذلت را جایگزین عزت کند.

طلابیان تصریح کرد: همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشتند فقط مختص امسال نبوده و تا زمانی که انقلاب وجود دارد باید همدلی و همزبانی را دنبال کنیم تا دشمن در ما نفوذ نکند.

امام جمعه هادی‌شهر نیز اظهار کرد: در امور اداری کشور در هر جایگاهی که باشیم باید امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم در غیر این صورت خیانت‌کار هستیم.

حجت‌الاسلام حسین آزادی‌کناری با بیان اینکه خیانت به مردم سبب ذلت و خواری می‌شود، افزود: کسی که مسئولیتی قبول می‌کند اگر نتواند مسئولیت خود را به درستی انجام دهد، پس خیانت‌کار است.

وی با بیان اینکه خیانت انسان را به زمین می‌اندازد، گفت: مسئولان یا مسئولیت قبول نکنند یا قبول کردند آن را به درستی انجام دهند و در اجرای آن کوتاهی نکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار