گزارش یک تخلف
تابناک تهران- علی‌اکبر پوراحمدنژاد، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان تهران در جمع خبرنگاران تخلف رییس اتحادیه بارفروشان تهران را در خصوص خرید میوه قاچاق محرز اعلام کرد. اما رییس اتحادیه این مساله را تکذیب می کند.
کد خبر: ۱۹۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 15 March 2016
در همین راستا،محمد محمدی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران هم می گوید: قاچاق بودن میوه‌های کشف شده در حجره رئیس اتحادیه بارفروشان توسط نماینده‌های گمرگ و جهاد کشاورزی تایید شده است.

سید محسن محمودی،رییس اتحادیه برافروشان تهران در گفت و گو با تابناک این مساله را به شدت تکذیب و می گوید: این که میوه های کشف شده در حجره من قاچاق بوده را تکذیب می کنم و جوابیه ای در این خصوص تهیه کرده ودر اختیار رسانه ها قرار خواهم داد.

وی افزود: 21 کارتن نارگیل در حجره من وجود داشته و با توجه به این که بنده اطلاع داشتم که گشت تعزیرات به میدان تره بار می آید و به همه اعضای اتحادیه نیز ابلاغ کردم که از فروش و خریداری کالاهای قاچاق جلوگیری کنید، چطور ممکن است که میوه قاچاق در حجره من باشد و من با علم و آگاهی به حضور تعزیرات این کالاها را منتقل نکرده باشم؟

سیدمحسن محمودی، بیان کرد: به طور کلی من از اساس این مساله را تکذیب می کنم و مسائل پیش آمده همه برای بدنام کردن اتحادیه بود. در بازرسی از حجره من هم هیچ چیز پیدا نکردند و نارگیل هم کالای قاچاق محسوب نمی شود و واردات آن آزاد است و کپی مجوز این میوه ها را ارائه دادیم اما تعزیرات قبول نکرد که من مهلت 24 ساعته برای ارائه اصل مجوردرخواست کردم که باز هم مورد قوبل واقع نشد و در نهایت کارگزار حجره را مجبور به پرداخت جریمه کردند و همین مساله به عنوان وسیله ای برای اثبات تخلف من شد، که اگر متخلف نیستی چرا جریمه پرداخت کردی؟ و در نهایت این خبر از خبرگزاری ها سردرآورد.

محمودی در ادامه اظهار داشت: من سابقه 50 ساله در میدان میوه و تره بار دارم وحتی یک پرونده تخلف و خلاف قانون هم در رابطه با تخلفات صنفی نداشته ام.

اما محمدی،مدیرکل تعزیرات استان تهران نظر دیگری دارد: سوابق پرونده این فرد مشخص است و پرونده‌های دیگر هم داشته است. این فرد که رئیس اتحادیه بارفروشان است با اعضای هیئت مدیره اتحادیه مشکل دارد و علیه شش نفر از اعضای هیئت مدیره، نامه‌هایی را به هیئت نظارت اتاق اصناف زده است.

منبع: تابناک
برچسب ها: میوه ، بارفروشان ، کشف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار