رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: پروژه های استادیوم 5 هزار نفری، زمین چمن آبباریک، سالن سرپوشیده بوستان 15 خرداد و سالن ورزشی روستای حصار حسن بیک در این شهرستان آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 07 April 2015
مجید بذرافشان  در گفت و گو با ایرنا یکی از مهمترین اولویت های شهرستان ورامین را تامین اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه های نیمه تمام دانست.

وی گفت: سرانه ورزشی ورامین در حال حاضر 20 سانتی مترمربع است که با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، سرانه ورزشی این شهرستان به 23 سانتی متر مربع ارتقاء می یابد.

بذرافشان گفت: با تلاش مسوولان شهرستان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارت ورزش، اعتبار 8 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه زمین چمن مصنوعی شهید جعفری منش آبباریک و سالن سرپوشیده 15 خرداد در دستور کار قرار گرفته و این دو پروژه مهم در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ادامه داد: سالن سرپوشیده روستای حصار حسن بیک از توابع بخش جوادآباد ورامین نیز مراحل پایانی تکمیل و تجهیز خود را سپری می کند به زودی به بهره برداری رسد.

وی حضور وزیر ورزش و جوانان در ورامین را از خواسته های ورزشکاران این شهرستان دانست و گفت: با توجه به حضور تیم متین ورامین در لیگ برتر والیبال و تیم تکواندوی این شهرستان در لیگ برتر کشور، این شهرستان نیازمند ورزشگاهی استاندارد برای مسابقات است.

شهرستان ورامین در حال حاضر دارای 20 مجموعه ورزشی دولتی و 60 سالن ورزشی خصوصی است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار