معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در بازدید از بخش های مختلف اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، تلاش های این اداره کل در زمینه سیاست گذاری اقتصادی و پرداخت اعتبارات جاری و عمرانی را ستود.
کد خبر: ۱۹۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷ 19 March 2016
به گزارش تابناک یزد، سید محمدرضا سید حسینی در آخرین روز کاری سال 94 در جریان این بازدید در جریان فعالیت ها، عملکرد و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.
وی حجم بالای کار اداره کل امور اقتصادی و دارایی به خصوص در بخش خزانه داری در روزهای پایانی سال را یادآور شد و بر تسریع در انجام این فعالیت ها تاکید کرد و گفت: قطعا این مجموعه با توجه به پرداخت هزینه های جاری و عمرانی دستگاههای اجرایی و حقوق کارمندان، روزهای پرکاری را سپری می کند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این بازدید با قدردانی از حضور معاون استاندار یزد، گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در زمینه های نظارت مالی، ذیحسابی، درآمدها و پرداختی ها در سال 94 را ارائه کرد.
علی نمازی به پیاده سازی خزانه داری الکترونیکی و اقدامات انجام شده در زمینه الکترونیکی کردن بخش خزانه استان یزد و راه اندازی سامانه های نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: تمام تلاش این مجموعه ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن است.
وی اجرای نظام حسابداری تعهدی را از برنامه های مهم بخش نظارت مالی برشمرد و گفت: بحمدالله با تلاش های صورت گرفته، سال 94 فعالیت های چشمگیری در این زمینه انجام شد که در سال آینده ادامه خواهد یافت.
اجرای سیاست ها و خط مشی ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، تنظیم خطی مشی و اداره امور سیاست های اقتصادی در چارچوب سیاست های اقتصادی و مالی کشور، نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تحقیق و بررسی آثار و نتایج اقتصادی، نظارت در واریز درآمدهای عمومی در سطح استان، اعمال نظارت مالی از طریق ذیحسابان دستگاههای اجرایی و ارائه گزارش مالی از عملکرد درآمد استان و اعتبارات جاری و عمرانی به دبیرخانه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان از جمله وظایف و ماموریت های این اداره کل است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار