مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: در دو روز گذشته 700 خانواده با 3هزار نفر جمعیت و 65 خانواده غیرفرهنگی با 300 نفر جمعیت در مناطق پیش بینی شده اسکان داده شدند.
کد خبر: ۲۰۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 19 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی قاسمی در حاشیه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به میزبانی مدارس و مراکز آموزشی اقامتی مازندران از مسافران نوروزی، گفت: آموزش وپرورش در طول سال، دو گروه از میهمانان شامل، زائران امام رضا(ع) و مسافرانی که صرفا برای تفریح و بازدید از مازندران می‎آیند را در استان پذیرایی می‎کند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اضافه کرد: برای پذیرش میهمانان نوروز 95  در سطح استان 45 پایگاه، 413 مدرسه با 3 هزار و 500 کلاس درس و اردوگاه‎های آموزش و پرورش در رامسر، ساری و آمل برای مسافران پیش‎بینی شده است.
قاسمی ارائه سوئیت‎های ویژه برای نخستین مرتبه در استان و واحدهای معلم‎سرا در چند شهرستان را از طرح های نوین نوروزی اعلام کرد و افزود:همکاران ما در طول شبانه روزی تا پایان نوروز آماده خدمت‎رسانی هستند.
وی اسکان مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی را در چهارگروه اتاق و مرکز اقامتی شامل مراکز رفاهی و سوئیتها، مدارس گروه (الف)، مدارس گروه (ب) و مدارس گروه (ج)با امکانات مختلف ممکن دانست و افزود: امسال با  افزایش 20 کلاس به تعداد اتاقها همچنین افزایش کیفیت کلاسها از طریق انتخاب کلاس‎های مجهزتر جدیدالاحداث خدمات بیشتر ی را به فرهنگیان ارائه دهد
قاسمی گفت: در دو روز گذشته 700 خانواده فرهنگی با 3هزار نفر جمعیت و 65 خانواده مسافر عادی با 300 نفر جمعیت در مناطق پیش بینی شده اسکان داده شدند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار