جمعی از مسوولان نیری روز شنبه با حضور در ورودی این شهر با اهدای گل و شیرینی به استقبال نخستین گروه از میهمانان و مسافران نوروزی استان شتافتند.
کد خبر: ۲۰۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 19 March 2016

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نیر در حاشیه استقبال از میهمانان نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همه تدابیر لازم به منظور میزبانی شایسته و پذیرایی مناسب از مسافران و گردشگران استان در ایام نوروز 95 اندیشیده شده است.
مهدی احمدی افزود: همه دستگاه ها و نهادهای خدمت رسان و امدادی شهرستان در این ایام آماده ارایه خدمات مورد نیاز به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.
وی با اشاره به چاپ هزاران نسخه نقشه و اطلاعات مربوط به اماکن گردشگری و خدماتی استان اردبیل بخصوص شهرستان نیر برای ارایه به مسافران
وی اظهار کرد: در مبادی ورودی شهرنیر چادرهای راهنمای گردشگران برپا و آماده راهنمایی و ارایه اطلاعات مورد نیاز به میهمانان هستند.
به گفته وی ، علاوه بر هتل ها، مهمان پذیرها و مهمانسراها نزدیک به 60 کلاس درس نیز برای اسکان مسافران نوروزی استان آماده سازی شده است.
فرماندار نیر افزود: از مسافران نوروزی با اهدای سوغات شهرستان نیر شامل عسل طبیعی ،کره و کتاب در محل چادر های هلال احمر استقبال می شود.
نیر در جنوب اردبیل و درهمسایگی استان آذربایجان شرقی قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار