به دنبال انتقاد فعالان سیاسی البرز به انتصابات جدید مشخص شد
موسوی در پایان تاکید کرد که برخی از پست های خالی از جمله معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد به زودی انتخاب شده و کار انتخاب مدیران جدید تا حد زیادی پایان یافته است.
کد خبر: ۲۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 08 April 2015
به گزارش تابناک – البرز:  نشست تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان البرز با محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور شامگاه سه‌شنبه برگزار شد.
در این نشست سید حمید طهایی استاندار البرز، معاونان و  مشاوران استاندار، فرماندار شهرستان‌های استان البرز و برخی از بخشداران نیز حضور داشت.
در این جلسه برخی از فعالان سیاسی به بیان نقطه ‌نظرات خود پرداختند.
محمد سلیم‌نژاد دبیر کانون فارغ التحصیلان و همبستگی استان البرز، منصور صدیق‌پور دبیر حزب موتلفه شهرستان ساوجبلاغ، زهرا اشکوری از اعضای شورای مرکزی زنان نواندیش ایران، علی مردانی به نمایندگی جمعیت هم اندیشان استان البرز، محمد اکبری نماینده انجمن اسلامی معلمان نظرآباد، رسول موذن نماینده حزب اعتماد ملی ایران در البرز، علی کوه خیل نماینده حزب اعتدال و توسعه استان البرز، دکتر علی طوسی رئیس شورای جوانان احزاب اصلاح‌طلب البرز و شهریار آقایی دبیر حزب اعتماد ملی استان البرز از جمله این افراد بودند.
اکثر آنها به انتصابات بی قائده، فاقد رعایت صلاحیت و حضور افراد غیر بومی از استانداری البرز اعتراض داشتند.
عدم معرفی معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد به مدت بیش از یک سال و تاخیر در معرفی معاون سیاسی فرمانداری ساوجبلاغ از جمله این اعتراض‌ها بود.  
تابناک البرز در دوم فروردین امسال با انتشار خبری نوشت: پس از انتصاب سید حمید طهایی به جای سید طاهر طاهری در سمت استانداری البرز، برخی تغییرات مدیریتی در این استان انجام شد.
بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک، در این تغییرات مدیریتی نقش اصلی را سید محمد حسن موسوی مشاور عالی طهایی ایفا می‌کند.
از جمله این تغییرات حذف ناگهانی تیمور ولی‌پور معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری نظرآباد است.
این تغییر یک روز مانده به عید نوروز به اطلاع ولی‌پور رسیده و این در حالی است که هنوز جایگزین معاون مالی فرمانداری نظرآباد معرفی نشده است.
این تغییر مدیریتی در حالی انجام شد که ولی‌پور در زمان دولت حسن روحانی به این سمت منصوب شده بود.
از سوی دیگر افراد منصوب و مورد حمایت دولت قبل هنوز در سمت‌های حساس فرمانداری نظرآباد حضور دارند.
همچنین فعالان سیاسی اصلاح طلب از عدم به کارگیری نیروهای حامی دولت در انتصابات اخیر انتقاد داشتند.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که در انتصابات اخیر معاونان استاندار البرز و فرمانداران، از تغییر و تحولات بی اطلاع هستند.
به عنوان نمونه در عزل سرپرست اداری و مالی فرمانداری نظرآباد، معاون اداری و مالی استانداری از موضوع بی اطلاع بوده است.
انتقاد فعالان سیاسی استان البرز به این تغییر و تحولات موجب شد که سید محمد حسن موسوی مشاور عالی استاندار البرز مجبور به ارائه توضیحاتی در مورد این انتصابات شود.
وی در حالی که ابتدا قرار نبود در این جلسه صحبت کند، از دکتر علی میرباقری دبیر جلسه خواست تا وقتی برای ارائه توضیحات به او داده شود.
موسوی اظهار داشت: پس از حضور آقای طهایی کمیته‌ای برای انتصابات تشکیل شد و افراد برای سمت‌های مختلف پیشنهاد و سوابق و کارنامه آنها بررسی شد.
وی افزود: طبق دستور استاندار، افرادی برای سمت‌های مختلف انتخاب شده و می‌شوند که دارای ویژگی‌هایی چون توانمندی، کارآمدی، سابقه روشن و مشخص، داشتن مسئولیت‌ مرتبط و حسن شهرت باشند.
مشاور عالی استاندار البرز افزود: همچنین اولویت با افرادی است که بومی استان البرز باشند و ما معتقدیم افرادی در استان البرز حضور دارند که سوابق و توانمندی خوبی دارند، اما شناخته شده نیستند و باید کشف شوند!
موسوی اظهار داشت: داشتن انگیزه خدمت، همراهی با دولت تدبیر و امید و اخلاص در عمل از جمله ویژگی های مدیرانی است که در این مدت انتخاب شده و یا در آینده انتخاب می شوند.
وی بدون اینکه از تابناک البرز نامی ببرد، به انتقاد از خبرهای این رسانه پرداخت و گفت: رسانه ای در چند روز اخیر مطالبی را منتشر کرده است. اگر خبرنگار آنها دقت می کرد، متوجه می شد که افراد شایسته ای برای قبول سمت های مختلف انتخاب شده اند.
موسوی در پایان تاکید کرد که برخی از پست های خالی از جمله معاون سیاسی فرمانداری نظرآباد به زودی انتخاب شده و کار انتخاب مدیران جدید تا حد زیادی پایان یافته است.
اظهارات موسوی مشاور عالی استاندار البرز در حقیقت خبر تابناک مبنی بر نقش و تاثیر مشاوران استاندار در عزل و نصب های اخیر را تایید می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار