کد خبر: ۲۰۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 24 March 2016
مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: عنوانی که مقام معظم رهبری برای سال‌جاری تعیین کردند با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بسیار مهم و حیاتی است.

وی افزود: همه مسئولان و آحاد جامعه برای تحقق عینی اقتصاد مقاومتی باید آستین خود را بالا بزنند و از حرف و صدور بخشنامه‌های فاقد ضمانت اجرایی پرهیز کنند.

منتخب مردم شادگان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: متاسفانه خوزستان در بخش اقتصادی از مدیریت‌های خوبی بهره نمی‌برد و اکثر مدیران این بخش دچار روزمرگی هستند.

وی ادامه داد: منتخبان مردم در مجلس دهم بدنبال آن خواهند بود که تحرک جدی به ساختار اقتصادی استان بدهند و لازمه آن تقویت بنیه مدیریتی استان در بخش اقتصادی است.

ناصری‌نژاد گفت: مردم و تمام مسئولان باید این واقعیت را بپذیرند که امسال با توجه به مطالبه جدی مردم که در انتخابات هفتم اسفند متبلور شد نیازمند تغییرات و تصمیمات بزرگی در استان هستیم.

این مسئول افزود: من به صراحت اعلام می‌کنم که برای نجات استان خوزستان از روزمرگی فعلی، همه باید امسال آماده تغییرات و تصمیمات بزرگ باشند.

منتخب مردم شادگان در مجلس دهم گفت: خوزستان با وجود قابلیت‌های بالقوه موجود در آن متاسفانه هنوز از عقیت‌ماندگی‌ها به ویژه در زیر ساخت‌ها رنج می‌برد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار