درخشان این روزها در تمرین نماینده بابل حاضر می‎شود/ امسال عید متفاوتی نسبت به همه سال‎های عمرم داشتم/ سالن 5 هزار نفری از آرزوهای همشهریانم در جویبار است.
کد خبر: ۲۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 24 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، با راهیابی تیم خونه به‎خونه بابل به مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور، مسئولان این تیم با حمید درخشان بازیکن سالهای دور فوتبال ایران و سرمربی نه چندان موفق تیم پرسپولیس در فصل های گذشته به توافق رسیده اند و درخشان این روزها در تمرین نماینده بابل حاضر می‎شود.

از سال‎تحویل متفاوت کمیل قاسمی تا روزهای درخشان در خونه‎به خونه بابل

خونه به خونه در این فصل موفق میرود تا آرزوی دیرینه مردم ورزشدوست و فوتبالی مازندران را عملی کرده و صدای سوت لیگ برتر را در این پهنه ورزش‎خیز به صدا در بیاورد.
و با پیگیری خبرنگار تابناک، کمیل قاسمی کشتی‎گیر المپیکی مازندران که سه روز پیش سهمیه المپیک برزیل را به دست آورده بود امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران حاضر شد تا هم از اتفاقات شیرین کسب سهمیه المپیک و هم از توصیه‎های خود به مسافران نوروزی بگوید.
قاسمی با تبریک سال نو گفت: زحمات مسئولان و رسانه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی نشانه صداقت مردم استان در برابر مسافران و گردشگران نوروزی  است، خوشبختانه زمینه سفر ایمن برای مسافران و گردشگران در مازندران فراهم شده و آمارها نشان می‌دهد جاذبه‌های مازندران سبب شده تا گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور به این استان سفر کنند.
کشتی‌گیر جویباری تیم ملی گریزی هم به مساقبات اخیر خود و راهیابی به المپیک زد و گفت: امسال عید متفاوتی نسبت به همه سال‎های عمرم داشتم و هنگام تحویل سال نو روی تشک کشتی در حال رقابت با حریف کره جنوبی بودم که خوشبختانه با دعای خیر مردم استان موفق به کسب سهمیه شدم، کسب سهمیه المپیک برزیل حق مازندرانی‌ها بود، و معتقدم دعای خیر مردم سبب شد تا موفق به کسب قهرمانی سنگین‌وزن جهان شوم.


از سال‎تحویل متفاوت کمیل قاسمی تا روزهای درخشان در خونه‎به خونه بابل

برای کسب سهمیه المپیک با کشتی‌گیران کشورهای چین، کره جنوبی و قزاق به رقابت پرداختم و بدون واگذاری امتیاز حریفان خود را شکست دادم، در مسابقات اخیر در داخل کشور از حریف قزاقستانی خود شکست خوردم اما در سهمیه المپیک در قزاقستان حریف قزاق خود را شکست دادم.
به گزارش تابناک مازندران، کمیل قاسمی در پایان ان گفتگو با اشاره به احداث سالن 5 هزار نفری از آرزوهای همشهریانم در جویبار مرکز کشتی ایران و جهان است، گفت: احداث سالن 5 هزار نفری در جویبار از مصوبات سفر در دولت یازدهم بوده است که نیازمند توجه است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار