مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: میزان بازدید گردشگران از جاذبه‌های استان سمنان در سال جاری 19 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۰۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 26 March 2016

حسین خواجه‌بیدختی با اشاره به بازدید 113 هزار و 796 مسافر و گردشگر از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این استان اظهار کرد: در مدت مشابه سال قبل، 95 هزار و 888 نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده بودند.

وی گفت: بر این اساس، میزان بازدید گردشگران از جاذبه‌های استان سمنان در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از بازدید 5 هزار و 60 نفر از موزه‌های استان سمنان نیز خبر داد و افزود: در این مدت، 108 گردشگر خارجی نیز از استان بازدید کرده‌اند.

دروازه ارگ سمنان، مسجد تاریخانه دامغان، چشمه‌علی دامغان، مسجد چهل‌ستون سرخه، مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، مجموعه قصر بهرام گرمسار، بازار آرادان و کاروانسرای ده‌نمک ازجمله آثار تاریخی پربازدید استان سمنان است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان در رابطه با سوانح جاده‌ای نیز گفت: 166 مورد سانحه رانندگی در جاده‌های استان رخ داده که 68 مورد ناشی از واژگونی، 18 مورد انحراف از جاده و 78 مورد سایر موارد بوده است.

خواجه‌بیدختی گفت: در این مدت، 727 مراجع تصادفی به بیمارستان‌های استان سمنان مراجعه و 22 نفر نیز بر اثر تصادف فوت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار