معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان از وقوع 21 حادثه در استان زنجان خبر داد و گفت: نیروهای هلال‌احمر به 210 نفر امدادرسانی کرده‌اند.
کد خبر: ۲۰۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 02 April 2016
غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با فارس در زنجان از وقوع 21 حادثه در روز 13 فروردین در سطح استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: 14 مورد از این حوادث مراجعه حضوری بوده است.

وی به وقوع شش حادثه جاده‌ای در محورهای استان زنجان طی روز گذشته اشاره و اضافه کرد: یک حادثه هم مربوط به وقوع برف و کولاک هم گزارش شده است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان محل وقوع برف و کولاک را 85 کیلومتری اتوبان زنجان- قزوین اعلام و تصریح کرد: محل دقیق این حادثه در جاده فرعی روستای قارلوق گزارش شده است که به 53 نفر امدادرسانی شده است.

آقاجانلو آمار حادثه‌دیدگان روز 13 فروردین‌ماه را 210 نفر عنوان کرد و گفت: 90 نفر از این آسیب‌دیدگان به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی از انتقال هفت نفر از مصدومان حوادث روز گذشته به مراکز درمانی خبر داد و افزود: سه نفر از این مصدومان توسط امکانات نیروهای عملیاتی هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان زنجان به حضور 41 تیم عملیاتی هلال‌احمر برای انجام ماموریت‌های خود اشاره و ابراز کرد: 141 نفر در این تیم‌ها حضور داشتند.

آقاجانلو با اشاره به فعالیت 38 دستگاه آمبولانس طی روز گذشته برای حضور در ماموریت‌های محوله ادامه داد: سه خودروی نجات هم در این عملیات‌ها حضور یافتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار