به همت عوامل شهرداری ملکان
با دستور دکتر فرهاد نریمانپور شهردار و تلاشهای عوامل ترابری و خدماتی شهرداری ملکان ، معابر عمومی مسکن مهر این شهرستان تسطیح و شن ریزی شد.
کد خبر: ۲۰۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 03 April 2016
به گزارش تابناک تبریز،با دستور دکتر فرهاد نریمانپور شهردار و تلاشهای عوامل ترابری و خدماتی شهرداری ملکان ، معابر عمومی مسکن مهر این شهرستان تسطیح و شن ریزی شد.
گفتنی است: متاسفانه  خیابانها و معابر مسکن مهر ملکان  با گذشت سالها از تاسیس این شهرک، فاقد آسفالت بوده، از این رو دهها خانوار ساکن در این محل مجبور شدند زمستان امسال را نیز همچون سالهای بارانی و برفی سالهای قبل در گل و لای سپری کنند!
جالب اینکه حتی خیابان اصلی مسکن مهر ملکان نیز خاکی بوده و در حسرت آسفالت شدن سالهای خود را طی می کند و متاسفانه علاوه بر مشکل گل و لای در زمستان ، در تابستان نیز مشکل گرد و خاک حاصل از تردد خودروها سلامتی و بهداشت شهروندان ساکن در این محل را تهدید می کند.
اهالی کوی مسکن مهر ملکان ضمن قدردانی از عنایات شهردار و پرسنل زحمت کش شهرداری ملکان امیدوارند به زودی شاهد آسفالت معابر عمومی این شهرک باشند.
همچنین نبود وسایط عمومی حمل و نقل در مسکن مهر ملکان یکی دیگر از مشکلات اهالی مسکن مهریها می باشد که امید است با درایت وعنایات شهرداری،اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری ملکان این مشکل نیز حل و فصل گردد تا اهالی ساکن بخصوص مادران و کوردکان دیگر مجبور نباشند جهت عزیمت به شهر ملکان و نقاط دیگر، چند کیلومتر مسافت را جهت رسیدن به اولین ایستگاه تاکسی پیاده طی نمایند.
هر چند شهردار ملکان در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص علت عدم ارائه خدمات ایاب و ذهاب توسط تاکسی ها و مینی بوسهای شهرداری در مسکن مهر ملکان گفت: که فعلا یک دستگاه مینی بوس از طرف شهرداری ملکان در مسیر کوی مسکن مهر راه اندازی شده و تاکسی ها نیز قول همکاری جهت سرویس دهی به این محل را داده و در حال انجام خدمات به شهروندان خود در این محل هستند.
فرهاد نریمانپور در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا شهرداری ملکان امسال برنامه ای جهت آسفالت معابر عمومی مسکن مهر ملکان دارد یا نه؟ اظهار کرد: آسفالت و جدول گذاری و آماده سازی مسکن مهر بعهده بنیاد مسکن بوده ولی شهرداری ملکان بخاطر رفاه شهروندان ساکن اقدام به ارائه برخی خدمات در این محل می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :