معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان فارس گفت: در شیراز از هر ۳.۴ ازدواج یک مورد منجر به طلاق می شود.
کد خبر: ۲۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 08 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از مهر،علی رضایی با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین ازدواج فارس در سال ۹۴، اظهار داشت: ممکن است برخی گمان کنند که عمده فعالیت های این مجمع در زمینه های کمک های مالی خواهد بود، در حالی که در این مجمع بیشتر تاکیدات بر مباحث فرهنگی ازدواج قرار می گیرد، اگرچه کمک های مالی نیز انجام خواهد شد و این مجمع به موازات مجمع خیرین ازدواج کشور حرکت می کند.

وی با بیان اینکه از هر ۳.۴ ازدواج در شیراز یک مورد به طلاق می انجامد، گفت: مهمترین هدف این مجمع کاهش آسیب های این چنینی است و در همین راستا خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۰ ستاد ساماندهی در حوزه جوانان در سال ۹۴ در نظر گرفته شده است، گفت: محوریت این ستادها موضوع هویت و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

رضایی با بیان اینکه راه اندازی، گسترش و توانمند سازی سازمان های مردم نهادی که از سوی جوانان اداره می شوند، از جمله برنامه هایی است که در سال ۹۴ دنبال خواهد شد، گفت: در حال حاضر ۷۰ سمن جوانان که در حوزه های مختلفی اعم از سلامت، امور فرهنگی، گردشگری و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند که قصد داریم از این پتانسیل ها نهایت استفاده شود و به همین دلیل توانمندسازی این سمن ها در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی از افتتاح کتابخانه ای تخصصی در حوزه ورزش و جوانان در بلوار رحمت شیراز طی هفته آینده خبر داد و بیان کرد: این کتابخانه دارای ۱۸ هزار جلد کتاب است که قابلیت گسترش را دارند و عمده آن ها در خصوص موضوعات ورزشی و جوانان هستند.

برچسب ها: فارس ، نرخ طلاق ، ازدواج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار