بارش برف سنگین در اغلب مناطق استان اردبیل درختان در باغ ها و خیابان و معابر را در معرض شکستن قرار داده است و ضروری است تا شهروندان نسبت به تکان دادن آن اقدام کنند.
کد خبر: ۲۰۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳ 05 April 2016

به گزارش ايرنا، حميد لطف اللهيان شهردار اردبيل روز دوشنبه با اشاره به بارش سنگين برف از شهروندان خواست در محدوده كار، سكونت و عبور خود، با تكاندن شاخه‌هاي درختان مانع از آسيب‌ديدن شاخه‌ها شوند.
وي اظهار كرد: عوامل اجرايي شهرداري اردبيل در سطح شهر حضور يافته و نسبت به رفع سنگيني از شاخه هاي درختان اقدام مي كنند.
معاون خدمات شهري شهرداري اردبيل نيز از تداوم برف روبي و پاكسازي معابر شهر اردبيل با بسيج تمامي امكانات شهرداري اردبيل خبر داد.
به گزارش كانال خبري شهرداري اردبيل ، وي با اشاره به اينكه از ابتداي شروع بارش برف ماموران خدمات شهري مشغول برف روبي و پاكسازي معابر هستند گفت: ماموران خدمات شهري در راستاي كاهش و جلوگيري از خسارات و آسيب‌ها به درختان، اقدام به برف‌زدايي و زدودن برف از درختان كرده اند.
در اين حال بر اساس اعلام هواشناسي اردبيل تا پيش از ظهر دوشنبه در اردبيل نزديك به 20 سانتيمتر ، در مشگين شهر 25 سانتيمتر، نير بيش از 35 سانتيمتر، خلخال نزديك به 10 سانتيمتر ، سرعين 30 سانتيمتر، نمين 15 سانتيمتر برف بر زمين نشسته است ضمن اينكه در پارس آباد 8.4 ميليمتر،
بيله سوار 4 ميليمتر، گرمي 9.5 ميليمتر وكوثر 12 ميليمتر باران و برف باريده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار