رئیس کمیته عمران شورای شهر از اعلام آمادگی بخش خصوصی برای حل مشکل فاضلاب منطقه22 خبرداد.
کد خبر: ۲۰۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 10 April 2016
اقبال شاکری در مورد مشکل فاضلاب منطقه 22 که منجر تذکر به شهردار تهران شده بود، گفت: جلسات متعددی با حضور مسئولان شهردار منطقه22، معاونت برنامه ریزی، سازمان آبفا و... برگزار شد و نهایتا مشکلات در مورد مسئولیت این پروژه حل و مسئولیت کامل پروژه برعهده سازمان مشارکت‌های شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به حل مشکل تعیین حساب برای واریز قیمت انشعابات گفت: از لحاظ حقوقی تعیین مسوولیت در شهرداری تعیین تکلیف شد و اختلاف بین شهرداری منطقه 22 و سازمان سرمایه گذاری حل شد.

شاکری با بیان اینکه منطقه 22 شبکه فاضلاب ندارد و متاسفانه فاضلاب در چاه های جذبی می‌ریزد، گفت: شبکه فاضلاب نداشتن منطقه 22 در حالی است که تعداد پروانه هایی که در منطقه22 در شش ماهه نخست سال 94، صادر شده بیشترین سطح زیربنا در تهران را دارد و این درحالیست که نسبت به مناطق دیگر کمترین پروانه اما بیشترین سطح اشغال را دارد و این نشان می‌دهد تراکم هر نفر در هرمترمربع بسیار سنگین است و این در حالی است که تنها 20درصد جمعیت در این منطقه ساکن شده و قطعا معضلات با سکونت این افراد بیشتر می‌شود و بیشترین نیاز به خدمات در این منطقه احساس خواهدشد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر افزود: برای حل سیستم فاضلاب منطقه 22 پیمانکار به شیوه بی او تی (B.O.T) اعلام آمادگی کرده است و مراحل انتخاب پیمانکار نیز به جلسات با شهرداری بستگی دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار